Geplaatst door Mytising

Mytising biedt iets wat Youtube nog niet biedt

Doordat internet op de mobiele telefoon steeds meer is gaan groeien en video’s delen met al je vrienden erg populair is heeft het bedrijf Youtising, dat zich bezig houdt met Mobile video advertising er een dochter onderneming bij namelijk Mytising.

De dochter onderneming Mytising houdt zich bezig met het versturen van video’s direct vanaf de mobiele telefoon naar de mobiele telefoon van alle vrienden. Hierbij kan men ook simpel en snel aangeven dat de video geplaatst moet worden op Youtube, zodat de video ook gezien kan worden door de hele wereld.

Door het in het leven roepen van Mytising is het voor bedrijven nog weer interessanter om gebruik te maken van de Youtising dienst. Mytising leden kunnen namelijk videocredits verdienen met het ontvangen van videoreclame op hun mobiel over de interessegebieden die zij zelf hebben aangevinkt. De videoreclames van de bedrijven kunnen zo doelgericht worden verstuurt waaraan de Mytising leden weer gratis videocredits verdienen.

www.mytising.com
www.youtising.com