Industry Wire

Geplaatst door Pathé

Najaarscampagne Pathé: een vrolijke knipoog naar de herfst

Amsterdam, 15 oktober 2019 – Ook in de herfst is Pathé the place to be voor een heerlijk ontspannen en vooral warm en droog uitje binnen met vrienden, familie of je geliefde. Daarom start het bioscoopmerk in navolging op haar succesvolle zomercampagne, waarin een bezoekje aan haar bioscopen werd gepositioneerd als hét perfecte zomeruitje, deze week een nieuwe campagne gericht op ‘een lekkere herfst bij Pathé’. 

Opnieuw staan de herkenbare rode stoel en de okergele achtergrond centraal in de visual. Verder is een windvlaag van popcorn te zien; een knipoog naar de vallende blaadjes die het Nederlandse weer in deze periode kenmerken. Maar bezoekers van de Pathé bioscopen kunnen in de filmzaal gewoon lekker schuilen voor het gure weer, terwijl ze genieten van de leukste films.

Susanne Damen, Manager Brand & Communications: “Deze zomer was Pathé hét beste uitje voor ontspanning, plezier en, tijdens de hoge temperaturen buiten, heerlijke verkoeling. Met het intreden van de koude herfst biedt Pathé opnieuw een fijne, warme plek om samen de beste filmbeleving te komen ervaren. Onze herfstcampagne reflecteert dit op een herkenbare manier, met de vrolijke tone of voice die onze bezoekers van Pathé gewend zijn, en nodigt uit om snel weer een bezoekje te brengen aan onze bioscopen.”

Mediastrategie en positionering

De campagne wordt zowel online door middel van social advertenties en dynamische banners als OOH in abri’s in alle Pathé steden ingezet.

Credits

Strategie: Pathé (Susanne Damen, Yvet Berendsen)

Mediabureau’s: UM en Oogst

Vormgeving: Onze Kapel

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht