Geplaatst door Team Nijhuis

Nederlandse bureaus zetten online marketing op de kaart met maar liefst twaalf nominaties voor prestigieuze Google Premier Partner awards

Vandaag zijn de nominaties bekendgemaakt van de Google Premier Partner Awards. In zes verschillende categorieën zijn 85 bureaus uit Europa genomineerd. Tussen die 85 bureaus zitten twaalf Nederlandse bureaus die samen in totaal voor negentien awards genomineerd zijn. Een geweldige prestatie waaruit de uitstekende kwaliteit van de Nederlandse bureauwereld blijkt. Of een van de Nederlandse bureaus er ook daadwerkelijk met een van de zes awards vandoor gaat, zal moeten blijken op 1 oktober aanstaande in Dublin tijdens de uitreiking van de awards.

Online marketingbureau Team Nijhuis (Borne) is een van de genomineerden onder de Nederlandse bureaus en heeft zelfs twee nominaties op zak. Het Twentse bureau is genomineerd in de categorieën ‘Shopping excellence’ met klant Tweka en in de categorie ‘Display excellence’ met klant SKEPP. Binnen de Nederlandse nominaties hebben de bureaus DBOM (Haarlem), Yellowgrape (Amsterdam), Evoworks B.V (Arnhem) en Fingerspitz (Breda) allen ook twee nominaties. Happy Idiots

(Eindhoven) is zelfs in drie categorieën genomineerd!