Geplaatst door HenriPay

Nederlandse HenriPay biedt als eerste in Europa betaaloplossing voor Web3.0 met nationale valuta

Als eerste in Europa maakt het Nederlandse bedrijf HenriPay het mogelijk om o.a. NFT’s te kopen met bekende betaalmethoden als iDeal, Giropay en creditcard. Tot nu was dit alleen mogelijk met behulp van cryptocurrencies als Bitcoin of Ethereum vanuit een digitale ‘wallet’, hetgeen een ernstige belemmering is voor de marktpenetratie. Middels de betaaloplossing van HenriPay kan men nu met de eigen nationale valuta aankopen in Web3.0 doen. Na de succesvolle pilot met MetaRembrandt, waarbij men middels HenriPay een NFT kon bemachtigen van De Nachtwacht, wordt de betaaloplossing nu over heel Europa uitgerold. HenriPay is een merk van Henri Broen Investments BV, 100% dochteronderneming van het beursgenoteerde Henri Broen Holding NV op de Duitse Effectenbeurs met ISIN Nr: NL0015000NA2 Voor meer informatie zie: www.henripay.com en www.hbroen.com

HenriPay is een fintech bedrijf met software die speciaal is ontworpen voor Web3.0 betalingen. HenriPay ondersteunt leveranciers van Web3 producten met een snelle betaaloplossing die geen enkele betaalmethode, blockchain of nationale valuta afwijst en makkelijk te integreren is op de eigen website.

Voor meer informatie: www.henripay.com