Geplaatst door PSOHub

Nederlandse scale-up PSOhub haalt Series A-investering binnen om wereldwijde groei te stimuleren

PSOhub, de toonaangevende Professional Services Automation (PSA)-online software voor midden- en kleinbedrijven, heeft een Series A-investering binnengehaald. Deze investering in PSOhub’s All-in-One Project Management Solution zal worden ingezet om de wereldwijde groei verder te ondersteuen. Sinds de lancering in juni 2020 wordt de software al in meer dan 70+ landen gebruikt.

De Series A-investering werd geleid door twee nieuwe investeerders, namelijk Chris Ouwinga, Serial Tech Entrepreneur en oprichter van Unit4, en de oprichters van Fiscaal Gemak: Ruud van der Kruk, Jelke Jansen en Ynze Sipkema. Daarnaast ontving het bedrijf nog aanvullende investeringen van de oprichters van PSOhub.

Ouwinga richtte Unit4 op en heeft als CEO Unit4 laten uitgroeien tot een van Europa’s grootste ERP en full-service software aanbieders, met focus op de Professional Services markt.

“In het afgelopen jaar heeft PSOhub een enorme groei laten zien en zich ontwikkeld tot een volwassen All-in-One Project Management Solution voor kleine en middelgrote bedrijven. Ik geloof in de visie om één oplossing te hebben voor Project Management, Time Tracking, en Billing, geïntegreerd met HubSpot en andere CRM’s” zei Ouwinga.

PSOhub heeft momenteel native integraties met CRM’s zoals HubSpot, Salesforce en Dynamics 365 en boekhoudsoftware zoals Moneybird, Exact Online, QuickBooks en Xero.

Van der Kruk, Jansen en Sipkema hebben JSKS in 2007 opgericht. Na enkele jaren zijn ze gestart met de ontwikkeling van Fiscaal Gemak, dat binnen 5 jaar is uitgegroeid tot marktleider voor software voor belastingaangiften en fiscaal management voor accountantskantoren in Nederland. Fiscaal Gemak is in 2019 overgenomen door Unit4 en is nu eigendom van Exact.

“Wij geloven dat PSOhub zeer succesvol zal zijn in de accountancybranche. Met deze investering voegen we niet alleen kapitaal toe, maar ook branchekennis”, aldus Van der Kruk. “We zijn verheugd om deel uit te maken van PSOhub en het bedrijf te helpen met de ambitie om het wereldwijd leidende PSA-cloudplatform te worden.”

PSOhub is een SaaS solution van een all-in-one projectmanagementoplossingen voor het midden- en kleinbedrijf. Het afgelopen jaar heeft de Nederlandse scale-up belangrijke stappen gezet in het leveren van oplossingen die repetitieve en tijdrovende administratieve taken uit handen nemen en teams in staat stellen slimmer te werken en de efficiëntie te verbeteren.

Martijn van der Hoeden, oprichter en CEO van PSOhub, is verheugd om Van der Kruk, Jansen, Sipkema en Ouwinga aan boord te hebben. “Met onze nieuwe aandeelhouders hebben we ons verzekerd van het kapitaal dat nodig is in een snel groeiend Software-as-a-Service-bedrijf, terwijl we ongelooflijke ervaring toevoegen aan ons team. Dit brengt ons dichter bij het vereenvoudigen van projectmanagement voor alle organisaties.”

Zowel van der Kruk als Ouwinga zullen zitting nemen in de Raad van Advies van PSOhub, naast Ronald Beer en Bas van der Horst.

Over PSOhub

PSOhub heeft de missie om de marktleider te zijn in het leveren van een All-in-One Project Management Solutions voor kleine- en middelgrote bedrijven, geïntegreerd met HubSpot en andere CRM’s. Met meer dan 30 jaar ervaring in het bouwen van PSA software, is het team achter PSOhub toegewijd aan het leveren van oplossingen die herhalende en tijdrovende administratieve taken uit handen nemen. Zo kunnen teams van kleine bedrijven hun ambities nog beter waarmaken en nog slimmer werken.

Meer informatie over PSOhub vindt u op www.psohub.com