Industry Wire

Geplaatst door Neoday

NeoDay opgenomen in internationaal loyaliteitsrapport

Tilburg, 4 augustus 2025 – Het Nederlandse loyaliteitsplatform NeoDay is opgenomen in het rapport The Loyalty Platforms Landscape, Q3 2025van onderzoeksbureau Forrester. Het rapport beschrijft 28 aanbieders van loyaliteitstechnologie wereldwijd voor bedrijven die loyaliteit strategischer willen inzetten.

Forrester ontwikkelde het landschapsrapport om B2C-marketeers te helpen de juiste technologiepartner te selecteren uit een diverse markt. Het rapport biedt inzicht in welke waarde bedrijven kunnen verwachten van loyaliteitsplatforms en hoe aanbieders van elkaar verschillen qua omvang, functionaliteit en marktfocus.

Eerder Forrester-onderzoek toont aan dat consumenten steeds vaker van merk wisselen, en tegelijk meer loyaliteitsprogramma’s gebruiken om voordelen te behalen. Bedrijven spelen hierop in met nieuwe oplossingen die data, personalisatie en real-time interactie beter benutten. NeoDay investeerde de afgelopen jaren fors in deze gebieden.

Van punten sparen naar merkervaring

Het Tilburgse bedrijf helpt retailers en FMCG-merken, van supermarkten en tankstations tot bioscopen, bij het opzetten van loyaliteitsprogramma’s met een geïntegreerd platform. Dit stelt marketeers in staat campagnes zelf te beheren zonder afhankelijkheid van IT of externe bureaus.

“Consumenten verwachten meer dan een ouderwets puntensysteem of standaardkorting,” zegt Jurgen Swaans, CEO van NeoDay. “Ze willen een ervaring die persoonlijk, direct en relevant is. Ons platform helpt merken daar slim op in te spelen. Dat we door Forrester erkend worden, bevestigt dat onze aanpak aansluit bij wat bedrijven vandaag nodig hebben.”

Nieuwe functies en ontwikkelingen

De opname volgt op een periode van groei en ontwikkelingen. Met de recente Black Release introduceerde NeoDay nieuwe modules waarmee merken meer omzet genereren uit loyaliteitsprogramma’s. Ook breidde het bedrijf het partnernetwerk uit met OTC en Deployteq.

Eerder dit jaar won een NeoDay-campagne twee International Loyalty Awards, waaronder voor ‘Best Retail Loyalty Program Worldwide’.

Meer informatie via www.neoday.com.

Disclaimer: Forrester doet geen aanbevelingen en ondersteunt geen enkel bedrijf, product of dienst die in zijn publicaties voorkomen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht