Geplaatst door Linde Marketing

NIEUW MARKETINGBURO HEEFT FOCUS OP FINANCIËLE DIENSTVERLENING EN IT

HOOFDDORP, 21 sept 2020 – Vanaf 21 September gaat Linde Marketing van start, een nieuw marketingburo, specifiek gericht op de financiële dienstverlening en IT. Oprichter Dorien van de Linde heeft gekozen voor een drietal concrete producten. “Ondernemers moeten weten wat ze krijgen”, legt ze uit, “transparantie over kosten en resultaat zijn – zeker in deze tijd van digitaal zaken doen – enorm belangrijk.” Het nieuwe buro is gevestigd in Hoofddorp en wil ondernemers vooral in staat stellen zelf een actieve rol te spelen in hun eigen marketing.

Na ruim 20 jaar werkzaam te zijn geweest in verschillende sales en marketing rollen binnen de financiële dienstverlening was het voor Van de Linde tijd voor een nieuwe uitdaging. “Zeker in deze periode hebben bedrijven behoefte aan hulp op het gebied van marketing. Maar met alle onzekerheid is het aannemen van een ervaren marketeer juist een extra belasting voor de organisatie.”,  licht Van de Linde toe. Het concrete productaanbod en de transparante tariefstelling van Linde Marketing moeten het minder ‘eng’ maken om een buro in te schakelen.

Het jonge bedrijf richt zich specifiek op bedrijven in de financiële dienstverlening en IT. Deze branches hebben te maken met een doelgroep die het product vaak niet begrijpt en in veel gevallen ook niet interessant vindt. Dat geeft een extra uitdaging. Voor de financiële dienstverlening komen daar nog eens extra compliance uitdagingen bij. Een marketeer die het product en de uitdagingen in ieder geval wel begrijpt kan dan veel tijd en energie besparen. Meer informatie over producten en tarieven is terug te vinden op www.lindemarketing.nl.