Geplaatst door Open Now

Nieuw merkconcept Mobiel.nl

Mobiel.nl heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest het merk voor een nieuw concept en wordt afscheid genomen van de ‘Mobiele jungle’.

De nieuwe campagne die maandag o.a. op televisie en radio van start gaat, laat zien hoe Mobiel.nl middels de inzet van zijn medewerkers orde schept in een metaforische chaos. Voor dit concept is gekozen om de merkbekendheid te vergroten, maar ook de onafhankelijkheid en deskundigheid van het merk te tonen.

De mobiele wereld is voor consumenten vaak erg onoverzichtelijk. Het aanbod is enorm en providers slaan je continue met aantrekkelijke deals om de oren. Voor de consument dus een lastige keuze en één van de redenen dat 70% van de consumenten bij hun huidige provider blijft. Daarom is er Mobiel.nl. Dé plek waar consumenten op een overzichtelijke en makkelijke manier abonnementen en/of telefoons kunnen vergelijken en kopen.

“Bij ons kan de consument slim zelf de juiste keuze maken voor een nieuwe telefoon en/of abonnement. Met de nieuwe campagne geven we Mobiel.nl een gezicht en bouwen we verder aan de herkenbaarheid en propositie van Mobiel.nl, aldus Maarten Roomer, Marketing Director.

Bekijk de commercial: www.mobiel.nl/graffiti

Credits:

Bureau & Creatie: Open Now

Regie & Productie: Marleen Jonkman voor Czar

Postproductie: Storm Post Production

Verantwoordelijk bij Mobiel.nl: Maarten Roomer & Thomas Borsboom

Mobiel.nl

Mobiel.nl begon 21 jaar geleden als Studentmobiel. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedienen zij ruim 10% van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen. Voor meer informatie: mobiel.nl