Nieuw online platform voor de pedicure

Met de lancering van het online platform dePedicure.nl hebben pedicures nu één online plek voor het uitwisselen van informatie en het ontmoeten van vakgenoten. Het nieuwe online platform is een initiatief van ProVoet, brancheorganisatie voor de pedicure.

Het idee voor het online platform is ontstaan uit de regionale bijeenkomsten voor het nieuwe beleidsplan van ProVoet. Tijdens deze bijeenkomsten gaven leden o.a. aan behoefte te hebben aan betere toegang tot vakinhoudelijke informatie, meer mogelijkheden om onderling ervaring en informatie uit te wisselen en informatie over vakgebied en ontwikkelingen inzichtelijk bij elkaar te hebben op één centrale plaats.

Het platform is onderverdeeld in diverse rubrieken. Zo zijn in de rubriek ‘Redactioneel’ o.a. het laatste nieuws uit de pedicurebranche, interviews met branchegenoten, columns van pedicures en interessante peilingen te vinden. Vragen over voetzorg, het uitoefenen van een pedicurepraktijk, opleidingen en veel meer kan de pedicure kwijt in de rubriek Vraagbaak. Daarnaast kan men hier terecht voor tweedehands pedicure artikelen, aanbiedingen van groothandels, vakinhoudelijke discussies, tips en nog veel meer.

De website van dePedicure.nl is niet alleen op een computer te bekijken, maar ook op een tablet of een smartphone. Bovendien is er voor het online platform ook een gratis app beschikbaar, die op zowel tablet als smartphone te installeren is.

Over ProVoet
Brancheorganisatie ProVoet behartigt de belangen van 13.500 gediplomeerde pedicures. Haar doel is het bevorderen van kwaliteit van voetverzorging en het beroep (medisch) pedicure. De professionele pedicure herkent u aan het ProVoet logo.