Geplaatst door Stampz

NIEUW PLATFORM STAMPZ VERBINDT INFLUENCERS, MERKEN EN CONSUMENTEN OP UNIEKE WIJZE!

‘s-Hertogenbosch, vrijdag 1 maart 2024 – Waar loyalty programma’s, zoals het sparen van zegels in de supermarkt, dagelijks worden ingezet, is dit op social media nog onbekend terrein. In een wereld waar sociaal mediagebruik en e-commerce blijven groeien, introduceert Stampz dan ook een baanbrekend platform dat de manier waarop influencers, merken en consumenten met elkaar interacteren, opnieuw vormgeeft.

Stampz biedt influencers de kans om te groeien op social media en tegelijkertijd een inkomstenbron te creëren, terwijl merken profiteren van een groter bereik, meer zichtbaarheid op social media en extra verkopen. Dit alles terwijl consumenten echt beloond worden voor het kijken naar social media! Stampz creëert hiermee een win-win-win situatie voor alle betrokken partijen. Stampz is opgericht door Menno Stuyts en Sander de Jong, die al jaren samenwerken in een ander bedrijf. “Met Stampz creëren we niet alleen een win-win-win situatie voor influencers, merken en consumenten; we herdefiniëren de essentie van online engagement. Dit platform is de brug tussen authentieke interactie en tastbare beloningen, een echt game-changer in de wereld van social media.”, aldus Menno Stuyts.

Maar wat maakt Stampz zo speciaal en anders dan andere platforms?
Ten eerste biedt het influencers de mogelijkheid om op een persoonlijkere en interactievere manier met hun volgers om te gaan. Ze kunnen eigen spaaracties opzetten waarmee volgers Stampz zegels op social media kunnen verzamelen. Deze zegels kunnen gespaard worden in de Stampz App en worden ingewisseld voor kortingen in de Stampz Shop, waar influencers hun favoriete producten hebben geselecteerd. Voor influencers is Stampz dan ook meer dan alleen een platform om te groeien; het is een manier om op een eenvoudige wijze een extra inkomstenbron te genereren. Daarnaast biedt het hun de mogelijkheid om een sterkere relatie met hun volgers op te bouwen en hen te belonen voor hun loyaliteit. Voor merken opent Stampz een venster naar een groter bereik en een extra verkoopkanaal, met vergrote zichtbaarheid op social media. Naast organische verkopen vanuit Google wordt dan ook sterk ingezet op de samenwerking met influencers. Daarnaast geeft Stampz, vanuit haar marketingtools zoals Instagram en nieuwsbrieven, extra aandacht aan de spaaracties. Tenslotte zorgt de interactie van volgers voor een verhoogde loyaliteit, langere kijktijd en verhoogde engagement met influencers. Dit alles leidt tot een organische groei in zichtbaarheid. Volgers profiteren op hun beurt weer van een nieuwe en aantrekkelijke manier om zegels te sparen op social media. Dit zorgt niet alleen voor een leukere winkelervaring maar beloont hen ook voor hun betrokkenheid en loyaliteit aan hun favoriete influencers en merken.

Om een concreet voorbeeld te noemen: Influencer Martijn houdt van gamen en selecteert gaming accessoires in de Stampz Shop waardoor hij zijn eigen Stampz Shop kan samenstellen met zijn favoriete producten. Hij plaatst een link op zijn profielpagina op Instagram en verdient commissie over iedere verkoop die op deze wijze (organisch) tot stand komt. Daarnaast kan hij een Stampz spaaractie inzetten door 3 dagen lang Stampz zegels te delen op één van zijn social mediakanalen. Zijn volgers kijken naar zijn content en worden hiervoor beloond, want ze kunnen de 3 zegels sparen in de Stampz App en deze verzilveren voor korting in de Stampz Shop van de influencer. Net als klanten vandaag de dag voor korting op een pannenset kunnen sparen in de supermarkt. Terugkerende, loyale klanten worden beloond. De influencer groeit op social media omdat er vaker, langer en met meer interactie naar de content gekeken wordt. De merken die Martijn geselecteerd heeft in zijn Stampz Shop profiteren van meer verkeer, extra zichtbaarheid op social media en een groter bereik via de Stampz App en de Stampz marketingkanalen.

Met zulke duidelijke voordelen voor alle partijen zet Stampz een nieuwe standaard in de wereld van social media en e-commerce. Het platform staat op het punt om de manier waarop we denken over influencer engagement, loyaliteitsprogramma’s en online Shoppen, drastisch te veranderen. Zoals Sander de Jong zegt: “Dit is meer dan een platform; het is een beweging richting meer betekenisvolle verbindingen in de digitale ruimte. We staan aan de vooravond van een nieuwe manier van interactie op social media, en Stampz is hier om dat te leiden”.

De Stampz Shop is te vinden op: http://www.stampz.App/nl
Wil je je aanmelden als partner, klik dan hier:
Influencer: https://stampz.App/nl/word-een-stampz-creator/
Verkoop partner: https://stampz.App/nl/stampz-Shop-partner/

Stampz Onderdeel van Creator Loyalty B.V.
Adres: Helftheuvelweg 11 5222 AV, ’s-Hertogenbosch
WhatsApp: +31641624652