Industry Wire

Geplaatst door Kruidvat

Nieuwe campagne van Kruidvat zet expertise als drogist in de schijnwerper

We leven in een wereld waarin we de lat om gezond te blijven hoog leggen: het liefst zetten we 10.000 stappen per dag en gaan we mee met de laatste sport- en gezondheidstrends. En dat terwijl we al zoveel moeten in het leven… Met de nieuwe campagne laat Kruidvat zien dat – met deskundig advies – je gezond voelen echt voor iedereen toegankelijk is. Want wat je ook van jezelf moet, Kruidvat staat je bij met raad en daad. Dit zien we ook terug in de nieuwe commercial, waarin we het leven van single moeder Lies volgen. Al dat ‘moeten’, blijkt heel vermoeiend te zijn. Gelukkig staat de gediplomeerde Kruidvat (assistent) drogist klaar met goed advies om beter te ontspannen.

Deskundig advies
Brenda Smith, directeur Marketing en Customer Experience bij Kruidvat, zegt over de nieuwe campagne: “Kruidvat heeft in Nederland een heel grote naamsbekendheid, maar wat niet iedereen weet is dat er in al onze filialen gediplomeerde (assistent) drogisten werken die klanten goed advies kunnen geven. Of het nu gaat om de beste zelfzorgmedicatie om milde gezondheidsklachten te verlichten of om het verbeteren van de weerstand in de vorm van vitaminen. Iedereen kan terecht bij één van onze 3.900 deskundig opgeleide (assistent) drogisten, herkenbaar aan de groene blouse.”

Fitgirl Lies
In de nieuwe commercial zien we hoe Lies een echte fitgirl wil worden, mindful probeert te zijn en de nieuwste sporttrends probeert te omarmen. En dat terwijl ze ook haar gezin moet runnen. Geen ideale combinatie en in de commercial opnieuw de basis voor veel grappige momenten. Smith vervolgt: “In de nieuwe commercial willen we laten zien dat wat iemands gezondheidsklachten ook zijn, ze voor deskundig advies terecht kunnen bij één van onze gediplomeerde Kruidvat (assistent) drogisten. En uiteraard doen we dat weer in de typische Lies-stijl: met humor.”

Credits:
De nieuwe campagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat en is vanaf 17 januari te zien en horen onder andere via tv, radio, online en social.

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Post-productie: Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Media: Initiative en Greenhouse Group
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Offline edit: Marc Bechtold
PR: NewsLab

– EINDE PERSBERICHT –

Over Kruidvat
Kruidvat telt ruim 1.250 winkels in Nederland en België is met zo’n ruim 25.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht