Geplaatst door WPP

Nieuwe campagne opent deuren voor klanten Vodafone en Ziggo

UTRECHT, 20 oktober 2021 Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor al uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden.​ De introductiecampagne laat zien dat er met Priority letterlijk deuren voor je open gaan.

De poppodia, stadions en concertzalen gaan weer open en het publiek staat te trappelen. Dit is voor Vodafone en Ziggo hét moment om live te gaan met hun klantenprogramma Priority. Met het programma zet VodafoneZiggo een voor de categorie baanbrekend programma neer.

De campagne, ontwikkeld door VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital), laat zien dat je met Priority toegang krijgt tot de mooiste ervaringen. Van main entrance tot backstage door tot kleedkamer; er gaan deuren voor je open. De meeste en mooiste ervaringen zijn weggelegd voor klanten die zowel Vodafone als Ziggo hebben. Hiermee is Priority de bewijsvoering van ‘De kracht van Vodafone en Ziggo samen’.​

De campagne, waar de energie vanaf spat, bestaat uit een TVC, radio, social media assets, online video en fotografie.