Geplaatst door Natuurhuisje.nl

NIEUWE CEO VOOR BOEKINGSPLATFORM NATUURHUISJE.NL

Breda, 16 februari 2021 – Het succesvolle en snelgroeiende Natuurhuisje.nl krijgt per direct een nieuwe CEO. Huidig COO Dick Vulto (27) neemt het stokje over van Tim van Oerle, een van de twee oprichters van het online boekingsplatform. In zijn nieuwe functie zet Vulto de huidige visie op het gebied van groei en duurzaamheid voort, met als doel van Natuurhuisje.nl hét Europese platform voor natuurbeleving te maken. De broers Tim en Luuk van Oerle die het bedrijf in 2009 oprichtten,
blijven op de achtergrond actief, Vulto wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie.

Inzet en enthousiasme
Twaalf jaar geleden startten Tim en Luuk van Oerle, fervent vogelaars, Natuurhuisje.nl. Ze bleken niet alleen in hun zoektocht naar mooie overnachtingsplekken in het groen: het boekingsplatform groeide uit tot populaire locatie voor vakantiehuizen ver weg van de massa. Toen buitenlandse reizen door de coronacrisis werden afgeraden, namen de boekingen een verdere vlucht. Dick Vulto startte tijdens zijn toeristische opleiding aan Breda University of Applied Sciences in Breda als stagiair bij Natuurhuisje.nl en is door zijn inzet en enthousiasme in zeven jaar tijd uitgegroeid tot CEO van het bedrijf. Hij hield
zich eerder bezig met productontwikkeling en customer support en was vanaf 2016 als COO bij Natuurhuisje.nl betrokken.

Alle vertrouwen
Tim van Oerle over de aanstelling van Dick Vulto als CEO: “Door onze enorme groei van de laatste jaren is voor mij het moment gekomen om een stapje terug te doen. Mijn broer en ik willen ons minder op de operationele en meer op de strategische aspecten van het bedrijf gaan richten. In Dick Vulto hebben we de perfecte CEO gevonden. Hij kent het bedrijf door en door en ik heb er alle vertrouwen in dat hij de missie om het Europese platform voor natuurbeleving te worden, waar kan maken. Dick Vulto vult aan: “Ik ben trots op mijn nieuwe functie bij Natuurhuisje.nl en blij met deze kans. De afgelopen maanden ben ik toegegroeid naar de rol van CEO en de komende tijd blijf ik me richten op het verder groeien van het bedrijf. Ik kijk er ontzettend naar uit!”

Over Natuurhuisje.nl
Natuurhuisje.nl is onderdeel van Nature.house en werd in 2009 opgericht door de broers Tim en Luuk van Oerle, beide fervent vogelaar en natuurliefhebber. De website werkt als een marktplaats voor vakantiehuizen omringd door rust en ruimte, ver weg van de massa. Momenteel bestaat het aanbod uit 17.000 huisjes in 57 landen, waarvan 5.000 huisjes in Nederland staan. Gemiddeld komen er per week zo’n 200 huisjes bij. Een natuurhuisje bevindt zich altijd in een groene omgeving en nooit op een grootschalig vakantiepark. Per boeking komt €1 ten goede aan lokale natuurprojecten in samenwerking met Staatsbosbeheer, Buitenfonds en Vogelbescherming Nederland. De missie van Natuurhuisje.nl is om mensen dichter bij de natuur te brengen en te laten genieten van de prachtige
buitengebieden die binnen en buiten onze grenzen te vinden zijn. Zie voor meer informatie ook www.natuurhuisje.nl.