Nieuwe Cyberoam UTM-appliance bij distributeur NewChannel

Zoetermeer, 12 september  – NewChannel introduceert vandaag de nieuwe Cyberoam CR 10iNG UTM-appliances als uitbreiding op het bestaande assortiment van netwerk beveiligingsoplossingen. NewChannel, de Cyberoam national distributor verwelkomt deze aanvulling op het portfolio en voorziet een belangrijke groei in Nederland.

“Wij zien een groeiende interesse en acceptatie van Cyberoam in zowel de bovenkant als aan de onderkant van de UTM-markt. Het belang van een goede netwerk firewall met onder meer uitgebreide antimalware- en spamfiltering, VPN-functionaliteit en echte internet- en applicatiebeveiliging neemt snel toe in kleine netwerkomgevingen. Tot nu werden hier vaak consumentenproducten ingezet, maar deze schieten ruimschoots te kort op heel veel vlakken, waaronder security en prestaties, maar ook remote beheer en rapportage”, zegt Raymond Kreefft, managing director van NewChannel B.V.. “In de Benelux-markt waar wij ons als value-add distributeur op richten, zien wij een grote toename in het aantal resellers dat overschakelt van low-end consumenten firewalls naar de Cyberoam UTM-appliances. Voor resellers biedt dit vele nieuwe mogelijkheden op zowel commercieel en technisch vlak, als ook in het uitbreiden van de relaties met bestaande en nieuwe klanten. Door onder meer gebruik te maken van de gratis Cyberoam on-Cloud Management Services (CCMS) kunnen resellers de UTM-appliances op afstand beheren en eigen SLA’s samenstellen. De band met hun klanten worden hiermee hechter.”

De nieuwe Cyberoam CR 10iNG appliance biedt topprestaties met volledige UTM-functionaliteit voor netwerken tot ongeveer 10..15 gebruikers. De appliances kunnen worden ingezet als internet-firewall, maar ook als remote office appliance via VPN-verbindingen. De geboden functionaliteit omvat onder meer een complete stateful inspection firewall met IPS, antivirus, antispyware, antispam, contentsecurity en -filtering, application filtering, multiple-link management, IPsec en SSL-VPN en remote management.

Neem voor meer informatie, prijzen en beschikbaarheid van de nieuwe Cyberoam CR 10iNG UTM-appliances contact op met NewChannel op telefoonnummer 079 – 3030 144.

Over Cyberoam
Cyberoam Technologies Private Limited is een fabrikant van Network Security Appliances. De producten van Cyberoam die bekend staan om haar innovatieve technologieën en zeer krachtige prestaties. Cyberoam Identity-based Unified Threat Management appliances integreren meerdere beveiligingsfuncties op een eenduidig platform zoals de Stateful Inspection Firewall, VPN, Intrusion Prevention System, Gateway anti-virus, anti-spyware, anti-spam, Web Application Filtering, Web Application Firewall, Bandbreedte Management en Multiple Link Management. De inzet van de virtuele of hardwarematige Cyberoam Central Console appliances, bieden gecentraliseerd beveiligingsbeheer aan organisaties, terwijl de inzet van iView van Cyberoam het mogelijk maakt om te komen tot intelligente logging en state of the art rapportages. Cyberoam is geaccrediteerd met prestigieuze wereldwijde standaarden en certificeringen zoals CheckMark UTM Level 5 Certification, ICSA Labs, IPv6 Gold logo, en is een lid van de Virtual Private Network Consortium.

Voor meer informatie: www.cyberoam.com.

Over NewChannel
NewChannel is een moderne en flexibele no-nonsense organisatie die zich toelegt op de value add distributie van innovatieve ICT-oplossingen via een uitgebreid resellerkanaal in de Benelux. Wij vertegenwoordigen een reeks vooruitstrevende leveranciers en ontwikkelaars van ICT-oplossingen die oplossingen bieden voor de hedendaagse uitdagingen binnen het bedrijfsleven, overheden en andere organisaties. Focus, commitment en partnership zijn onze kernwoorden en in nauwe samenwerking met onze partners bieden wij onder meer oplossingen voor security, mobile devices, e-mail en web security, secure storage en cloud computing. NewChannel maakt deel uit van NSH Group Benelux, een multi-service ICT organisatie voor producten, opleidingen, consultancy, detachering en diensten.