Industry Wire

Geplaatst door Pegamento

Nieuwe functionaliteit Apptime maakt ruilen van diensten mogelijk

Nieuwegein, 15 maart 2018 – Gebruikers van Apptime hebben vanaf nu de mogelijkheid om vanuit de app hun rooster aan te passen door het ruilen van diensten. De nieuwe release geeft managers zelf regie over de business rules ten aanzien van het ruilen, zoals bijvoorbeeld de maximale werktijden per week. Pegamento, het bedrijf achter de app voor klantcontactprofessionals, heeft de nieuwe functionaliteit deze week uitgerold.

Volgens Serge Poppes, CEO van Pegamento, is Apptime is in 2015 ontwikkeld als antwoord op de vele apps die goed zijn in één functionaliteit, terwijl er grote vraag was naar een app die alles in één combineert. En daar ligt de grote kracht van Apptime. “Op een bepaald punt wens je natuurlijk maar één app die de vele functionaliteiten kan bundelen in plaats van 10 verschillende apps.

In verschillende bedrijven zie je het nog regelmatig. Excel of een aparte WFM-tool wordt gebruikt voor het maken van een rooster. Iemand die een dienst wil ruilen, belt of WhatsAppt met een collega en om gewerkte uren in te dienen, wordt gebruikgemaakt van weer een ander systeem. Om nog maar te zwijgen over het intranet, waar bedrijfsspecifieke informatie te vinden is. En dan is er het management dat ook graag wil zien wat er gebeurt. Daar zijn vaak ook weer aparte omgevingen voor.

Natuurlijk werkt dit allemaal prima, maar is het efficiënt? Een app die alles combineert en daarnaast ook nog als communicatieplatform kan worden gebruikt maakt het leven een stuk makkelijker en draagt bij aan employee engagement”, aldus Poppes.

Eén mobiele communicatietool voor alle medewerkers

Apptime verzamelt informatie vanuit onderliggende applicaties en systemen, en maakt deze beschikbaar aan de gebruiker in elke gewenste huisstijl. Daarmee wordt de app ook echt dé app van het bedrijf voor dagelijks gebruik, een efficiënte tool voor klantcontact professionals en management.

Deze modules zijn standaard onderdeel van Apptime:

  • Werkrooster
  • Onderling ruilen
  • Doorgeven van de beschikbaarheid
  • Wijzigen van persoonlijke contactgegevens
  • Nieuws berichten plaatsen
  • Weergeven van (KPI) rapportages
  • Uitvoeren van enquêtes onder de medewerkers
  • Algemene bedrijfsinformatie (zoals huisregels en cao)
  • Smoelenboek
  • Sturen en ontvangen van push-berichten

Over Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Proces Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM) en legt zich toe op het ontwikkelen en implementeren van intelligente customer contact processen voor specifieke bedrijfsdoelstellingen. De organisatie richt zich daarbij op het optimaliseren van klantinteracties zodat deze slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd.

________________________________

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht