Geplaatst door KPN

Nieuwe KPN klanten kijken het hele Formule 1 seizoen gratis Viaplay

Gratis het hele Formule 1 seizoen kijken met Viaplay. Daarmee verwelkomt KPN vanaf vandaag nieuwe klanten die overstappen op KPN Internet en TV. Ook bestaande klanten zitten voor Formule 1 goed bij KPN. Vanaf maart kunnen KPN klanten Viaplay heel makkelijk bestellen via de MijnKPN app voor de introductieprijs van 9,99 euro per maand ipv 13,99. Klanten die Internet thuis, Mobiel en Viaplay combineren, krijgen ook nog eens 5,- euro korting per maand. Daarmee zet KPN alle lichten op groen voor het nieuwe Formule 1 seizoen.

“Sinds de bekendmaking van het partnership met Viaplay is de belangstelling van zowel bestaande als nieuwe klanten erg groot”, zegt Jochem de Jong, Director Partnerships KPN. “We zijn blij hen te kunnen verwelkomen met een aantrekkelijk aanbod als startschot van het nieuwe F1-seizoen, met nog meer races, spanning en nu ook voordelig kijkplezier met Viaplay.”

Klaar voor de eerste race
Bestaande klanten kunnen Viaplay vanaf maart eenvoudig toevoegen aan hun Internet (en TV) abonnement in de MijnKPN app. Nieuwe klanten regelen vanaf vandaag hun overstap via kpn.com, de klantenservice of in de winkel zodat ze het hele Formule 1 seizoen gratis kunnen kijken met Viaplay. “Belangrijk is om dit tijdig te doen, want op 20 maart wordt de eerste race gereden. Snelle overstappers kijken zo echt het hele Formule 1 seizoen gratis met Viaplay”, aldus De Jong.

KPN en Viaplay
Eind vorig jaar kondigden Viaplay en KPN een meerjarige samenwerking aan, waardoor Viaplay beschikbaar wordt voor 3,6 miljoen huishoudens in Nederland. Viaplay biedt de Nederlandse kijkers een unieke combinatie van premium live sports, Viaplay Originals, internationale films en series en content voor kinderen. Een breed scala aan devices en platforms zullen Viaplay in Nederland ondersteunen, waaronder smart TV’s; iOS en Android smartphones en tablets; Chromecast en Apple TV; en PC en Mac.

Meer over de samenwerking op kpn.com/viaplay

Over Viaplay
De streamingdienst Viaplay van Nordic Entertainment Group AB (publ) (NENT Group) is beschikbaar in Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, IJsland, Estland, Letland, Litouwen, Polen en de Verenigde Staten. Viaplay lanceert in 2022 in Nederland en het Verenigd Koninkrijk, gevolgd door Canada, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland tegen het einde van 2023. Viaplay exploiteert streamingdiensten, tv-zenders, radiostations en productiebedrijven, en het doel is om verhalen te vertellen, levens te raken en werelden uit te breiden. Het hoofdkantoor van de NENT Group is gevestigd in Stockholm van waaruit het de wereld bereikt, is genoteerd aan Nasdaq Stockholm (‘NENT B’).

Over KPN
KPN is al bijna 140 jaar de toonaangevende leverancier van telecommunicatie en IT-diensten in Nederland. Elke Nederlander gebruikt dagelijks direct of indirect het KPN-netwerk, van de glasvezelverbindingen in de grond tot de pinautomaten in een winkel of de matrixborden boven de snelweg. Via het netwerk van Nederland, waar KPN continu in investeert door de aanleg van glasvezel en de uitrol van bijvoorbeeld het nieuwe mobiele 5G-netwerk, bedient KPN consumenten en zakelijke klanten met diensten voor telefonie, data, televisie, internet-of-things, cloud, werkplekken en security. KPN heeft een open netwerk waarover ook andere providers diensten aanbieden. Meer informatie op www.kpn.com