Geplaatst door Winkelman Van Hessen

Nieuwe website vergelijkt drukwerkprijzen

Met de vergelijkingssite Drukvergelijker.nl bieden twee Rotterdamse ondernemers een nieuw platform in de snel veranderende grafische sector. Via de site kunnen klanten eenvoudig prijs, kwaliteit en levertijd van drukwerk vergelijken en direct bestellen bij online aanbieders. In deze sector bestaat een dergelijk aanbod nog niet.

De nieuwe website richt zich op zakelijke klanten omdat zij steeds vaker drukwerk online inkopen. De initiatiefnemers bieden online drukkerijen hiermee een nieuw platform waarop zij hun aanbod kunnen presenteren en direct in contact komen met een interessante klantengroep.

Initiatiefnemers Ronald en Dick Kraal, zelf actief in de grafische sector, kennen de markt en geloven in de toegevoegde waarde van een onafhankelijke vergelijkingssite. Zij garanderen zowel leveranciers als klanten hoge kostenbesparingen en kiezen bewust voor partnerships met de online aanbieders om zo veel effectiever campagne te kunnen voeren richting bestellers.”Online drukkerijen investeren veel geld in de strijd om de klant. Drukvergelijker.nl biedt hen een nieuw onafhankelijk en transparant platform waar zij zakelijke klanten zoals het MKB en ZZP-ers eenvoudig en snel kunnen bedienen. Vooral bij standaard drukwerk, zoals folders, flyers en briefpapier, letten klanten op een scherpe prijs,” aldus Ronald Kraal. “Voor vliegtickets en verzekeringen bestaan zulke websites al, voor drukwerk niet.” Drukvergelijker.nl maakt de markt transparanter. De klant krijgt eerlijk inzicht in prijs, kwaliteit en levertijd waarna zij direct kunnen bestellen. Met hun jarenlange ervaring in de grafische sector bieden de initiatiefnemers een gratis helpdesk voor deskundig drukwerkadvies.

Drukvergelijker.nl heeft de ambitie om uit te groeien tot de grootste onafhankelijke online drukwerkadviseur en tussenpersoon in Europa. Ronald Kraal: “We bieden niet alleen klanten, maar ook online drukkerijen een nieuw platform met een breed en transparant aanbod. Steeds meer klanten ervaren het gemak en de voordelen van vergelijkingssites, zolang het aanbod maar transparant en onafhankelijk is.”