Industry Wire

Geplaatst door ServiceNow

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

SANTA CLARA, Calif. — ServiceNow (NYSE: NOW), het toonaangevende digitale workflowbedrijf dat werk beter laat werken voor mensen, kondigt vandaag de Now Platform Rome release aan. De nieuwste versie van het Now Platform biedt honderden innovaties waarmee bedrijven zich kunnen aanpassen aan het hybride werktijdperk, gekenmerkt door steeds veranderende businessmodellen, omgaan met toenemende vermoeidheid onder medewerkers, en het schalen van automatisering en appontwikkeling binnen de organisatie.

ServiceNow helpt organisaties in verschillende sectoren en landen inspelen op de kansen en uitdagingen van een nieuwe wereld van werk. Nu de wereldwijde economie haar snelste post-recessiegroei in 80 jaar doormaakt, biedt de Now Platform Rome release organisaties de vereiste tools om snel agile werkomgevingen en overtuigende klant- en werknemerservaringen te creëren en innovatie te versnellen zodat ze kunnen floreren in een nieuwe economie.

“De snelle opkomst van hybride werken heeft de behoefte aan digitale oplossingen vergroot en de businessmodellen van de 21ste eeuw voorgoed veranderd,” zegt Chirantan “CJ” Desai, chief product and engineering officer bij ServiceNow. “Onze klanten hebben digitale platformen nodig die naadloze, aantrekkelijke werknemers- en klantervaringen in elke omgeving mogelijk maken, en hen ook helpen om agile, veerkrachtig en productief te blijven. Met onze nieuwste release biedt ServiceNow oplossingen waarbij workflows bedrijven helpen om te gaan met belangrijke werkmomenten in een nieuwe economie.”

Vermoeidheid onder medewerkers verminderen met eenvoudige, aantrekkelijke ervaringen

De Now Platform Rome release biedt nieuwe werknemersgerichte oplossingen die via een uniform employee experience platform organisaties in staat stellen om overal eenvoudige, aantrekkelijke werknemerservaringen te creëren. Werknemers kunnen zo belangrijke taken eenvoudig uitvoeren. Nieuwe en verbeterde oplossingen zijn onder meer:

  • Employee Center fungeert als een digitaal commandocentrum voor hybride werknemers. Het biedt één connected interface voor werknemers om snel en eenvoudig gepersonaliseerde informatie te vinden, taken te voltooien, hulp te krijgen en diensten over afdelingen heen aan te vragen, zoals bij IT, HR, facilities, inkoop en legal. Employee Center vermindert de tijd die het werknemers kost om ondersteuning te vinden en verschillende apps te gebruiken doordat alle noodzakelijke informatie op één plek wordt geïntegreerd. Organisaties kunnen eenvoudig informatie en diensten samenstellen in dynamische, gepersonaliseerde onderwerppagina’s die het voor werknemers makkelijk maken om de antwoorden te vinden die zij zoeken. Employee Center zal ook integreren met Microsoft Teams om te zijn daar waar de medewerkers zijn.
  • Employee Journey Management ondersteunt werknemers op belangrijke momenten met behulp van connected ervaringen voor afdelingoverschrijdende processen zoals onboarding, functiewisselingen en uitdiensttreding. Daarnaast stelt het HR-teams en -managers in staat om resources, plannen en behoeften te personaliseren – allemaal op hetzelfde platform.

In een tijd waarin het vinden en behouden van talent steeds lastiger wordt, is digitale transformatie niet langer een motor van groei en productiviteit. Het is een absolute noodzaak om werknemers een betere balans te helpen vinden in een hybride werkwereld en hen creatief, productief en betrokken te houden.

“In de overgang naar hybride werken moeten organisaties de holistische werknemerservaring efficiënt, soepel en coöperatief maken, met als resultaat een hogere betrokkenheid en productiviteit,” zegt Phil Carter, GVP en WW CIO Suite Tech Agency Lead bij IDC. “Het vereenvoudigen van de werknemerservaring is cruciaal om dit te bereiken, en ervoor te zorgen dat werknemers overal en op meerdere manieren toegang hebben tot alle werkgerelateerde oplossingen op één plek. Wij verwachten dat de nieuwe oplossingen van ServiceNow meer mogelijkheden bieden voor werknemers die hun leven makkelijker willen maken voor een nieuw tijdperk van werk.”

Automatisering binnen de hele organisatie versnellen

De overgang naar hybride werken, gestimuleerd door het groeiende tekort aan talent, versnelt de automatisering binnen organisaties. Grootschalige automatisering is een noodzaak voor bedrijven in de 21e eeuw om werknemers te ontheffen van overbodige taken en hen vrij te maken voor projecten die bedrijfswaarde creëren.

Met de Now Platform Rome release biedt ServiceNow nieuwe AI- en automatiseringsmogelijkheden die IT-teams in staat stellen om vanaf elke locatie slimmer, eenvoudiger en efficiënter te werken:

  • Automation Discovery bepaalt de top-10 mogelijkheden voor het automatiseren van werk uit meer dan 180 onderwerpen met ServiceNow-applicaties, zoals Virtual Agent, Auto Routing, en Agent Assist.
  • Health Log Analytics Enhancements helpt bij het signaleren van problemen voordat ze plaatsvinden en impact hebben op gebruikers, en automatiseert ook probleemoplossing door gebruik te maken van ITOM Predictive AIOps. Dit breidt ServiceNow ITOM Predictive AIOps – eerder gelanceerd bij de Now Platform Quebec release – uit en is gebouwd op de innovatieve technologie van Loom Systems.

Snelle ontwikkeling van moderne, on-the-go mobiele ervaringen mogelijk maken

Elk bedrijf is nu een softwarebedrijf dat nieuwe bedrijfsmodellen opnieuw uitvindt of creëert met nieuwe digitale producten en diensten. In de wereld van hybride werken hebben werknemers en klanten overal toegang nodig tot bedrijfskritische applicaties via een smartphone.

Om te voorzien in de behoeften van een groeiende groep mobiele werknemers introduceert ServiceNow Mobile App Builder. Hiermee kunnen developers snel aantrekkelijke apps voor iOS en Android bouwen en configureren met één intuïtieve interface, verbeterde functionaliteit, en zorgvuldig opgezette experiences.

Naadloze klantervaringen creëren die problemen snel oplossen

Organisaties moeten in staat zijn om service-activiteiten op te schalen om te voldoen aan de toenemende verwachtingen en verzoeken van klanten, en customer service agents en teams voorzien van de informatie om klantverzoeken overal, en vanaf één platform, snel op te lossen.

De Now Platform Rome release helpt bedrijven in alle sectoren bij het snel oplossen van problemen en het bieden van betere klantervaringen, die de klanttevredenheid en loyaliteit verbeteren. De nieuwe Customer Service Playbooks: Focused Layout verbetert de klantervaring en stelt agents in staat om problemen snel op te lossen, zodat zij zich kunnen richten op belangrijke procestaken en data die betere bedrijfsresultaten mogelijk maken.

Dit zeggen klanten en partners over de nieuwe Now Platform Rome release:

“Onze organisatie blijft meer agility stimuleren, en ondertussen worden workflows wereldwijd vereenvoudigd en gestandaardiseerd om meer dan 350.000 werknemers één centrale plek te bieden waar ze alles vinden wat ze nodig hebben. De sterke toename van hybride werken heeft de behoefte om ingewikkelde bedrijfsprocessen aan te pakken alleen maar versneld. Het onboarden van werknemers en de terugkeer naar de werkplek zijn goede voorbeelden van hoe het Now Platform ondersteunt bij het transformeren van onze werknemerservaring, en tegelijkertijd tastbare voordelen biedt,” zegt Stephen Mansfield, CIO Deloitte Americas. “ServiceNow stelt ons in staat om afzonderlijke werknemersoplossingen en -processen te consolideren, werk om te zetten in digitale workflows en geweldige ervaringen te creëren voor onze mensen en voor onze klanten. Zo kunnen zij ook gepersonaliseerde ervaringen bieden en hun werknemers verbonden houden binnen de gehele organisatie.”

“De nieuwe mogelijkheden voor het monitoren van de gezondheidsstatus van onze instances hebben mij geholpen afwijkingen en problemen te ontdekken en het bewustzijn te vergroten en te kijken hoe we de best practices van ServiceNow kunnen laten inzetten door onze ServiceNow developers,” zegt Christian Ring, ServiceNow Technical Platform Architect bij DnB Bank. “Een taak die voorheen uren in beslag nam en grote hoeveelheden handwerk vereiste is nu een geautomatiseerd proces en onderdeel van onze developer’s workflow. Dit verbetert de kwaliteit voor toekomstige implementaties en versterkt de gezondheid van onze ServiceNow instances. De Now Platform Rome release geeft ons extra mogelijkheden voor het automatiseren van de development pipeline in ServiceNow, iets waar ik zeer enthousiast over ben.”

“In de afgelopen paar jaar is ServiceNow bij Mercedes-Benz een van de belangrijkste platforms geworden voor het stimuleren van digitale transformatie en het gebruik van digitale processen,” zegt Mishel Podolskis, hoofd van het Mercedes-Benz ServiceNow Platform. “De gebruikerservaring van onze medewerkers is van essentieel belang voor een doelgerichte, efficiënte transformatie. Employee Center brengt ons naar een nieuw niveau van vooruitgang en biedt medewerkers één overzicht voor het gebruik van een verscheidenheid aan bedrijfsdiensten.”

Beschikbaarheid

De Now Platform Rome release is vanaf vandaag algemeen beschikbaar.

Aanvullende informatie:

  • Bekijk een demo van Employee Center.
  • Lees een blog met daarin meer informatie over de innovaties die ontworpen zijn voor de maakindustrie, zorg en biowetenschappen, telecommunicatie en financiële dienstverlening en ook in de Rome-release worden aangekondigd.
  • ServiceNow’s Chief Product and Engineering Officer, CJ Desai, deelt aanvullende inzichten en innovaties in zijn blog.

Over ServiceNow:

ServiceNow (NYSE: NOW) is making the world of work, work better for people. Our cloud-based platform and solutions deliver digital workflows that create great experiences and unlock productivity for employees and the enterprise. For more information, visit: www.servicenow.com.

© 2021 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht