Geplaatst door NLX

NLX Software lanceert digitaal archief voor Microsoft Teams

Diederick Splinter, CEO NLX: “Samenwerken in MS Teams gaat prima: Overleg voeren en informatie uitwisselen; allemaal geen probleem. Maar wat gebeurt er met documenten die je wilt delen en bewerken? Hoe zorg je voor de gewenste governance zodat enkel de juiste mensen toegang hebben tot de documenten?” Op die vraag heeft Bert Moons, productmanager bij NLX het antwoord: De XTMS-App!

XTMS App
Moons: Veel organisaties gebruiken MS Teams om samen te werken en te overleggen en willen binnen deze applicatie ook graag samen aan documenten werken. Maar in Teams ontbreekt de mogelijkheid om documenten goed te beheren en te archiveren. Alfresco kan dit wel. De XTMS-app van NLX zorgt ervoor dat je binnen MS Teams kunt samenwerken aan documenten in Alfresco, zonder de controle over deze records te verliezen.

NLX levert met de XTMS-app een standaard product waarmee je vanuit MS Teams alle documenten vanuit Alfresco kunt browsen, zoeken, delen en archiveren met één eenvoudige klik. Het product levert met Alfresco instellingen voor security en archiefkenmerken over alle documenten. Een organisatie kan deze zelf instellen en beheren, zelfs als deze documenten aangemaakt zijn in MS Teams. Hierdoor is het mogelijk om met XTMS samen te werken aan alle belangrijke documenten.

Webinar
NLX Software brengt dit product als onderdeel uit van haar XSUITE naar de internationale markt. Op 8 juli a.s. om 9 uur wordt het product gedemonstreerd in een webinar. Inschrijven kan via: https://nlx.global/event-xtms/ Kijk voor meer informatie op: www.nlx.global

Eind Persbericht

OVER NLX
NLX Software maakt informatie duurzaam toegankelijk, nu en in de toekomst. Met onze softwareproducten zorgen we in samenwerking met Microsoft, Alfresco en Kofax voor integratie van alle mogelijke business- en samenwerkapplicaties in uw organisatie. Met als resultaat orde en grip op informatie. Zo waarborgen we terugvindbaarheid, governance en security voor grote nationale en internationale organisaties. NLX is onderdeel van Open.nl Software Group.