Industry Wire

Geplaatst door Nobox

Nobox verwelkomt Melle Wingender als Project Marketing Manager

Den Haag, 27 augustus 2025 – Marketingbureau Nobox stelt Melle Wingender per direct aan als Project Marketing Manager. Nadat hij bij verschillende bureaus opdrachtgevers hielp groeien op het gebied van marketing, zet Wingender nu zijn allround marketingervaring in om de positie van recruitment-agencies te versterken. Met zijn komst maakt Nobox, specialist in B2B-marketing voor recruitment, zich klaar voor verdere groei.
Van jongs af aan is Wingender bezig met ondernemen. Zo startte hij op zijn achttiende samen met een vriend SocialScale, een socialmediabedrijf voor Nederlandse artiesten. Later richtte hij zijn eigen marketingbureau Miauw! Digital Agency op en hielp hij diverse organisaties met zoekmachine­marketing, leadgeneratie en webontwikkeling. Ook bij verschillende andere bureaus deed hij brede online-marketingervaring op bij uiteenlopende opdrachtgevers.Oprichter en directeur van Nobox, Sebastiaan Cové, is blij met zijn komst: “Wingender brengt naast een grote dosis ervaring ook de benodigde ondernemersmindset mee. Hierdoor kan hij niet alleen de recruitmentbranche helpen hun merk te versterken, maar bouwt hij ook mee aan onze eigen organisatie. Zijn gestructureerde werkwijze en inhoudelijke technische kennis maken hem een waardevolle aanvulling op het team.”
Nichemarketing
Wingender kijkt ernaar uit om zijn ondernemende visie te combineren met strategie: “We ontwikkelen een compleet ecosysteem voor marketing van begin tot eind en fungeren als in-house marketingteam. Daardoor kunnen we echt out of the box denken, toekomstgericht werken en verder gaan dan standaardcampagnes en enkel leadgeneratie. Omdat Nobox zich richt op de specifieke niche van B2B-marketing voor recruitment-agencies, kunnen we specialistisch te werk gaan en echt de beste worden in het vak. Daar zie ik een mooie uitdaging in.”
Over Nobox
Nobox helpt bedrijven in de recruitmentbranche te transformeren van reactieve spelers zonder sterk merk naar voorlopers in hun markt. Het bureau ontwikkelt een doelgerichte aanpak om recruitmentdiensten effectief in de B2B-markt te positioneren en versterkt het werkgeversmerk om klanten te behouden en verder uit te bouwen. Met marketing die aansluit bij de huidige tijd creëert de start-up een voorspelbare marketingmachine die niet alleen kwalitatieve leads genereert, maar bedrijven ook positioneert als autoriteit.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht