Geplaatst door B2B Marketing Award

Nominaties B2B Marketing Award 2016 bekend

Amstelveen, 18 februari 2016 – Op 17 maart zal de juryvoorzitter de B2B Marketing Award 2016 uitreiken. De uiteindelijke winnaar wordt na afloop van het dagprogramma van het B2B Marketing Forum samen met de jury door het aanwezige publiek gekozen. Eerst mogen de kandidaten hun case in enkele minuten aan het publiek presenteren.

De genomineerden van 2016 zijn:

ABN AMRO Lease, met ‘Meer online lease-aanvragen’.
Door de website van een informatiekanaal te transformeren naar een leadkanaal, wil ABN AMRO Lease de ‘digital presence’ versterken. De nadruk ligt hierbij op het genereren van online lease-aanvragen.

AFAS Software, met ‘Een contentmarketing case’.
AFAS heeft zichzelf uitgedaagd om eerder in het aankoopproces met potentiële klanten in aanraking te komen. Zo creëert AFAS bovenop de bestaande marketingmachine een modern en schaalbaar online marketingplatform met focuscontent om de doelgroepen eerder te engagen.

Rabobank met ‘IkGaStarten: vernieuwd’.
De uitdaging was om IkGaStarten door te ontwikkelen zodat dit platform met content en vormgeving nieuwe starters blijft aanspreken. Daarnaast zijn het vergroten van het bereik en conversie naar Rabobank belangrijke aandachtspunten.

De vakjury die de kandidaten heeft geselecteerd, bestaat uit Ment Kuiper (IDMK/CustomerTalk), Marije van Donselaar (Nuon) en Nord van de Mosselaer (Tele2).

De drie kanshebbers staan op het podium op 17 maart a.s. in ‘DeFabrique’ – live! – Zij gaan de strijd met elkaar aan tijdens het B2B Marketing Forum. De uiteindelijke winnaar gaat naar huis met de Award, een opleidingscheque van Beeckestijn Business School / IDMK en een masterclass van spotONvision. Alle award-inzenders ontvangen als blijk van dank voor het inzenden een exemplaar van Joseph Jaffe’s bestseller ‘Flip the Funnel’.

Heeft een van de finalisten nu al jouw voorkeur? Meld je dan meteen aan via http://www.b2bmarketingforum.nl/. Hier vind je tevens alle informatie over het B2B Marketing Forum.

Over de B2B Marketing Award

In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen om op die manier het werk- en denkniveau helpen te vergroten.

Over spotONvision

spotONvision is een B2B-marketingbureau dat is opgericht in 2006. Vanaf de beginjaren heeft spotONvision een behoorlijke trackrecord opgebouwd door marketingprofessionals te helpen met hun strategie en groei van de pijplijn. Met passie voor het B2B-marketingvak en veel kennis van het B2B-koopproces, contentmarketing en marketingtechnologie, gelooft spotONvision in klantgerichte marketing en in een totaalaanpak. Door strategie, uitvoering en technologie samen te brengen, helpt spotONvision bij het verhogen van de waarde van marketing binnen de organisatie van haar klanten.

Met de vier pijlers van onze visie: inzicht in de koper, Contentmarketing, lead management en marketing automation en onze hands-on strategische B2B-marketingprofessionals, helpen wij onze klanten met de groei van hun pijplijn, geloofwaardigheid en waarde.

Met een ruime ervaring in marketing, sales en communicatie, werkt spotONvision onder meer voor klanten als AFAS, Elsevier, Interpolis, Nuon, Schiphol en Vodafone Zakelijk.

Bovendien maakt spotONvision zich hard voor het uitwisselen van B2B-marketingkennis onder marketeers en richtte in 2010 het B2B Marketing Forum op.