Geplaatst door UM

Noshirt kiest voor UM

Amsterdam, 3 Mei 2021 – UM heeft het media-account van Noshirt gewonnen. Na een korte bureauoriëntatie heeft Noshirt besloten om haar media-activiteiten bij UM onder te brengen. De samenwerking omvat de mediastrategie, -planning en -inkoop in Nederland.

Noshirt maakt al meer dan tien jaar luxe, comfortabele ondermode voor mannen. De webshop biedt een breed assortiment van onzichtbare ondershirts, shorts en sokken. Gemaakt van de mooiste materialen, met oog voor detail én op een zo duurzaam mogelijke manier. Binnenkort introduceert Noshirt, op veler verzoek, ook een lijn met ondershirts voor vrouwen: tops met een uniek, eigen design en de bekende Noshirt-kwaliteit.

UM werkt met volledig geïntegreerde, maar flexibele klantenteams, wat volledig aansluit bij de behoefte van Noshirt. Deze manier van werken geeft Noshirt ook de flexibiliteit om in de toekomst mogelijk uit te breiden naar andere landen en om dan samen te werken met bestaande partners. Zo kunnen we inspelen op de korte termijn behoefte, maar is er ook ruimte voor de lange termijn ambities van Noshirt. Altijd met de juiste balans tussen ‘Now & Next’ voor ogen.

Jan Willem Onderwater, Oprichter van Noshirt: “UM is de partner die ons gaat helpen om onze korte termijn performance verder te vergroten en onze lange termijn merkambities invulling te geven. Welke strategie en middelen kunnen we kiezen? Hoe kunnen we gaan samenwerken met marketplaces? En hoe kunnen we nog meer effect uit onze budgetten halen? UM helpt ons daar, met data gedreven inzichten, de juiste antwoorden op te vinden. En zeker zo belangrijk: vanaf de eerste kennismaking was er een goede klik met het team. De mentaliteit en visie van UM sluiten goed bij ons aan. Samen gaan we verder komen, daar heb ik alle vertrouwen in.”

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland over de nieuwe samenwerking: “Wij zijn super blij en trots dat Noshirt voor ons heeft gekozen. Noshirt waardeert onze mentaliteit, onze kennis en geïntegreerde propositie. Dit gaat over duurzame groei voor het merk in combinatie met een geweldige persoonlijke klik. Wij kijken ernaar uit om samen met het team van Noshirt een futureproof aanpak te ontwikkelen, gericht op mannen én op vrouwen. ”

Niet voor publicatie:

Over UM

UM is een wereldwijd toonaangevend Media & Communicatie adviesbureau dat sterk gelooft in de kracht van media om betere business resultaten te behalen. We maken gebruik van de inzichten uit data-analyse om Futureproof groei te realiseren voor onze klanten en hun merken, in het Now en Next. Door sterke en waardevolle connecties te maken tussen consument en het merk op die momenten die er echt toe doen.

Onze mentaliteit, aanpak en flexibel model, geworteld in diversiteit, gelijkheid en verbondenheid, zorgt voor een hechte samenwerking en betere bedrijfsresultaten van merken.

Als onderdeel van het wereldwijde netwerk Mediabrands, is UM actief in meer dan 100 landen met zo’n 5.000 mensen die dagelijks actief zijn met advies en innovatie. Waaronder in Nederland voor merken zoalsNoshirt, Jumbo, Nestlé, Coca-Cola, Vattenfall, War Child, Praxis, Bloemenbureau, Mattel en Spotify.

Voor meer informatie, bezoek onze website um.nl. Of volg ons op LinkedIn, Facebook en Instagram.