Industry Wire

Geplaatst door NR6

NR6 gaat werken voor Streetwise Direct Dialogue

Door de sterke groei die de organisatie doormaakt is Streetwise voortdurend op zoek naar een groot aantal nieuwe wervers. Naast de ontwikkeling en realisatie van een campagne gericht op het aantrekken
van nieuwe wervers, zal NR6 werken aan een nieuwe wervingssite en
corporate sites voor Nederland en Duitsland. Ook zullen concepten ten
behoeve van de interne communicatie en een extranet worden ontwikkeld.

Streetwise is een jonge, dynamische organisatie die door middel van Direct Dialogue donateurs werft voor goede doelen. De werving vindt plaats op straat, in winkelcentra, op beurzen, evenementen, huis-aan-huis en op andere locaties waar grote stromen personen te verwachten zijn. Streetwise werkt vanuit 14 vestigingen en met ruim 800 wervers voor onder meer Amnesty International, KWF Kankerbestrijding, de Nederlandse Hartstichting, het Wereldnatuurfonds en het Prins Bernhard Cultuurfonds.

NR6 was al verantwoordelijk voor de website en e-mail marketingactiviteiten van De Goede Doelen Winkel (www.dgdw.nl), een
initiatief van Streetwise.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht