Geplaatst door NTT

NTT Netherlands uitgeroepen tot Cisco Customer Experience Partner of the Year en Software Partner of the Year

Barneveld, 16 oktober 2019 – NTT Netherlands, global systems integrator en managed services provider, is bekroond met zowel een Cisco Customer Experience Partner of the Year-award als een Software Partner of the Year-award. Deze awards worden ieder jaar uitgereikt door Cisco in Nederland aan partners die een grote groei hebben gerealiseerd op bepaalde gebieden of die zich op een andere manier hebben weten te onderscheiden.

De Customer Experience Partner of the Year-award ontvangt NTT Netherlands vanwege het succesvol inzetten van een team van Client Succes Managers, die klanten ondersteunen om de waarde van de afgenomen diensten te maximaliseren. Bovendien realiseerde NTT Netherlands een omzetgroei in Cisco-services van 91 procent jaar over jaar. Daarnaast heeft NTT Netherlands een dedicated team opgesteld voor het zelfstandig positioneren, verkopen en ondersteunen van software- en recurring-oplossingen. Hiermee beschikt de organisatie over eigen resources voor codering en automatisering om haar klanten te ondersteunen bij het bouwen van dashboards en het automatiseren van processen met behulp van de beschikbare Cisco API’s.

Jeroen van Hamersveld, managing director van NTT Netherlands: “De beweging van hardware naar software gebaseerde functionaliteit is voor klanten geen vrijblijvende zaak. Iedere organisatie die Cisco-technologie gebruikt, zal daarom de overstap moeten maken naar licentiebeheer. Dat vraagt een grondige voorbereiding en het maken van de juiste keuzes. Om optimaal aan de slag te gaan en te profiteren van alle voordelen die het nieuwe model te bieden heeft is het de rol van de IT systems integrator en Managed services provider om klanten hierbij te ondersteunen. Deze awards zijn een bevestiging dat wij onze klanten op de juiste wijze in deze ontwikkeling ondersteunen.”

Noot voor de redactie:

Over Cisco

Cisco (Nasdaq: CSCO) is wereldwijd leider in technologie en zorgt er sinds 1984 voor dat het internet werkt. De mensen, producten en partners helpen de maatschappij om veilig verbinding te maken en de digitale kansen van morgen vandaag al te benutten. Ga voor meer informatie naar cisco.com of volg @Cisco op Twitter.

Over NTT

NTT is een toonaangevende global technology services provider.

Wij zijn ervan overtuigd dat we samen ambitieuze doelen kunnen bereiken. We hebben de expertise van 28 bedrijven gebundeld tot één toonaangevende leverancier van technology services.

We werken met organisaties over de hele wereld om via slimme technologie-oplossingen resultaat te bereiken. Voor ons betekent slim data-gedreven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde leverancier van technology services hebben wij 40.000 mensen in dienst. Op die manier zijn we waar onze klanten zich ook bevinden, verspreid over 57 landen. Door samen te werken, leveren we duurzame resultaten voor jouw bedrijf en de wereld om ons heen. Innovatie zit in ons DNA. Dat maakt ons anders. Met de technologieën die we integreren en de services die we over de hele wereld leveren, zetten we stappen, stellen we de status quo op de proef en gaan we tot het uiterste. Together we enable a connected future. Ga voor meer informatie naar www.global.ntt