One Shoe tweemaal op shortlist Digital Communication Awards

Uit ruim 600 aanmeldingen zijn twee projecten van creative & digital agency One Shoe geselecteerd voor de shortlist van de Digital Communication Awards. Zowel DHLParcel.nl als Studiekeuze123.nl zijn in de race voor het winnen van deze prestigieuze Europese award.
De Digital Communication Awards worden dit jaar voor de negende keer op rij uitgereikt aan de meest innovatieve digitale projecten en campagnes in Europa. De vakjury nomineerde de projecten respectievelijk binnen de categorieën ‘corporate website’ en ‘science & education’. De cases worden door de vakjury beoordeeld op strategie, innovatie, creativiteit, implementatie, en resultaat en efficiency. Vorig jaar won het bureau al een Digital Communication Award voor Thuisarts in de categorie ‘community platforms’.
Studiekeuze123 platform
Studiekeuze123 is dé studiekeuze website van Nederland en een initiatief van het ministerie van OCW in samenwerking met studenten en de hoger onderwijsinstellingen. Studiekeuze123 en One Shoe werken sinds 2016 nauw samen aan de herontwikkeling en continue optimalisatie van het platform.
DHLParcel.nl corporate website
DHL Parcel en One Shoe optimaliseren het digitale landschap van DHL Parcel vanuit technisch- en gebruikersperspectief. DHL Parcel breidt haar service voor zakelijke (e-commerce) verzenders steeds verder uit. Het vernieuwde DHLParcel.nl maakt het voor de particuliere én zakelijke klanten van DHL Parcel nog prettiger om snel pakketten te verzenden en te volgen.
Pitchen in Berlijn
Vrijdag 20 September moet het bureau beide cases pitchen voor de internationale jury in Berlijn. Diezelfde avond vindt bij Kino International ook de award uitreiking plaats.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.