Geplaatst door Blackhawk

‘One4all’: de cadeaukaart vanaf nu altijd bij je in je mobiel

Giftcard voor elke gelegenheid zet nieuwe standaard met allerlei innovatieve features

Amsterdam, 02 mei 2022 – Iemand verrassen met een bijzonder cadeau is al niet zo eenvoudig en dat brengt vaak extra ‘cadeaustress’ met zich mee. Want hoe we ook ons best doen om onze geliefden, familieleden of vrienden een origineel cadeau te geven, we vallen al snel terug op de welbekende clichés waarop zij eigenlijk niet zitten te wachten. En ook op Moederdag geldt dat onze moeder of oma wellicht niet zit te wachten op de zoveelste doos bonbons of dat goedkope luchtje. De ‘One4all’ giftcard is een nieuwe cadeaukaart in Nederland waarvan iedereen blij wordt en waarmee je écht voor de dag kunt komen. Zo heb je met één cadeaukaart een keuze uit oneindig veel opties – van fashion tot beauty en gamen, en van trendy restaurants tot aan avondje bioscoop en een dagje pretpark – en geef je altijd een cadeau op maat.

Met de introductie van de ‘One4all’ giftcard ontdoet de cadeaukaart zich definitief van een imago dat tot voor kort nog een tikkeltje oubollig was. Het is een eigentijdse multi-giftcard die zowel als fysieke cadeaukaart als e-card verkrijgbaar is waarmee je overal terecht kunt. Bovendien kun je vanaf 11 mei de giftcard in de wallet van je telefoon zetten, zodat je deze altijd op zak hebt en nooit zonder cadeaukaart in de winkel staat en met Apple Pay kunt betalen. Ook kun je met de nieuwe giftcard heel uiteenlopende cadeaus in allerlei categorieën kopen en loop je dus nooit het risico dat je iets koopt waarop iemand stiekem niet zit te wachten.

Eén cadeau, duizenden keuzes
“Nederland is klaar voor een nieuwe cadeaukaart. Het beeld van de wat oubollige cadeaubon is namelijk echt achterhaald. Zeker voor de nieuwe generatie consumenten, die niet zit te wachten op cadeaus die ze al hebben of eigenlijk niet willen. Met onze giftcard rekenen we af met het vooroordeel dat een cadeaukaart geen origineel cadeau is”, zegt Jeroen Hubert, directeur van One4all Nederland. “Onze nieuwe giftcard kan namelijk bij meer dan honderd mooie merken en aanbieders – zowel in de winkel als online – worden verzilverd. Op deze manier geef je iemand écht een cadeau dat bij hem of haar past. Uit onderzoek[1] blijkt dat ruim negen op de tien Nederlanders het liefst een cadeaukaart ontvangt die bij verschillende winkels en categorieën te besteden is. Er is dus geen enkele reden om je opgelaten te voelen als je een One4all giftcard geeft, want de ontvanger is vaak blijer dan de gever denkt.”

Bovendien wordt de giftcard vaak aan heel andere dingen besteed dan de gever had durven vermoeden. Dat is dan ook de boodschap die ‘One4all’ met een knipoog uitdraagt in de campagne waarmee zij de gelijknamige giftcard lanceert. Hoewel we vaak denken te weten waaraan iemand de cadeaukaart zal besteden, laat de campagne zien dat dit zelfs onze stoutste verwachtingen kan overtreffen. Zoals bij de jonge aanstaande moeder die tijdens een babyshower van haar vriendinnen een giftcard cadeau krijgt en zich na de zwangerschap volledig te buiten gaat aan een spannende game, tot verbijstering van haar vriend die met de baby op schoot naast haar zit. Of de stoere, rijkelijk getatoeëerde motorclubbaas die zichzelf van zijn zachte kant laat zien en zichzelf in bad verwent met de heerlijkste luchtjes en geurkaarsjes.

De campagne van ‘One4all’ gaat op 2 mei live, met een radio- en tv-commercial, en is verder zichtbaar op YouTube en Google en via online bannering.

[1] Bron: Onderzoek GFK, 2021

Over Blackhawk
Blackhawk Network verkoopt giftcards in de vorm van fysieke en digitale geschenk-, telefoon-, prepaid debet- en incentive-kaarten, online en via een groot netwerk van retailers. Met haar brede assortiment giftcards helpt Blackhawk partners aan meer traffic, nieuwe klanten en verhoging van de omzet. Voor resellers zijn giftcards een aantrekkelijk product met een hoge kassa-aanslag. Blackhawk Network is al vele jaren in Nederland actief. Via het kantoor in Amsterdam worden verschillende Europese landen aangestuurd. Blackhawk Nederland is marktleider en werkt met partners samen die giftcards verkopen – zoals Albert Heijn, Jumbo, Kruidvat, Etos, Blokker, Bruna, de Bijenkorf, Bol.com, Greetz en Pathé. Ook geeft zij onder het merk One4all eigen kaarten uit, die bij duizenden locaties verzilverd kunnen worden, zoals RestaurantCadeau en FashionCadeau. Daarnaast verkoopt Blackhawk branded giftcards van onder meer Apple, Rituals, Pathé en Zalando. Het bedrijf geeft óók niet-commerciële kaarten uit die bij geselecteerde verkooppunten kunnen worden besteed, zoals de Schoolspullenpas, de Kledingpas, de Kindpas en de ParticiPas. Voor meer informatie: www.blackhawknetwork.com/nl