Geplaatst door Cream

Online gallery D E N A M E – room for denim gelanceerd

D E N A M E is een gallery waar vraag en aanbod van denim design in de breedste zin van het woord samenkomt. Designers, kunstenaars en labels exposeren en verkopen gezamenlijk hun werken via de D E N A M E-website. Werken gemaakt van of geïnspireerd op denim en jeans. Want denim biedt inspiratie voor meer dan alleen voor jeans, zo is de overtuiging.

D E N A M E biedt daarmee een exclusief en gevarieerd aanbod van mode, kunst en design. Van bijzondere jeans tot verrassend ander denim design, van kunst tot lifestyle, van vintage tot nieuw. Online op www.dename.nl, en een aantal keren per jaar offline op tijdelijke locaties in Nederland. Om te beginnen in Arnhem tijdens het laatste weekend van de Arnhem Mode Biënnale waar de gallery is gelanceerd. Met 12 exposanten, 150 offline bezoekers en 700 online bezoeken is het een succesvolle aftrap geweest. Vanaf nu kan de gallery een podium bieden voor nog veel meer liefhebbers en professionals die zich willen laten inspireren door denim.

De online gallery is gerealiseerd door full-service internetbureau Cream op basis van het populaire open-source e-commerce platform Magento.

Over Cream

Cream is een full-service internetbureau en ondersteunt haar klanten bij het opzetten van de volledige e-commerce strategie; een doelgericht interactie ontwerp, een solide technische applicatie en een online marketingplan waarmee de klant in staat is haar doelstellingen te realiseren. E-commerce applicaties worden gerealiseerd op basis van Magento, het toonaangevende e-commerceplatform van dit moment. Cream heeft passie voor internet en oog voor kwaliteit, daarbij biedt Cream toegevoegde waarde door het inzetten van haar jarenlange kennis en ervaring.