Geplaatst door Estate

Opstarten met Estate Internet Marketing

Kennismaking met Google
Adverteren op internet blijkt vaak nog onbekend terrein voor sommige bedrijven. Met een opstartcampagne kunnen bedrijven kennismaken met adverteren op Google en zien zij na 2 maanden het resultaat van de campagne. Op deze manier probeert Estate de drempel te verlagen en meer inzicht te geven in de mogelijkheden rondom internet marketing. Ook geeft een opstartcampagne meteen zichtbaarheid voor een nieuwe website, bijvoorbeeld voor de website oosterhoutheefthet.nl.

Pakketten
Na twee maanden evalueert Estate de campagne met de klant. Door het inzetten van een campagne is er meteen ook meer bekend over de bezoekers op de website en hun gedrag, waardoor de internet marketeers van Estate een goed advies kunnen uitgeven over de vervolgstappen. De klant kan dan verder met een uitgebreid pakket of ander mogelijkheden van internet marketing.

Over Estate
Estate maakt als full service internetbureau al 12,5 jaar websites, ontwikkelt online applicaties, heeft een eigen content management systeem en verzorgt de hosting van websites.

Voor meer informatie:

Estate Internet BV