Industry Wire

Geplaatst door Oracle

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Oracle’s OCI-services nu gekoppeld aan ServiceNow’s IT Operations Management (ITOM) Visibility, waardoor klanten via hun bestaande managementplatform infrastructuurresources kunnen automatiseren, orkestreren en optimaliseren

Utrecht, 14 april 2021 – Oracle heeft vandaag aangekondigd dat ServiceNow, het toonaangevende digitale workflowbedrijf, vanaf heden Oracle Cloud Infrastructure (OCI) ondersteunt. Zakelijke klanten kunnen OCI-resources nu benaderen en beheren via hun bestaande ServiceNow Service-portal en de ServiceNow ITOM Visibility-applicatie, waarmee ze één dashboard hebben om hun publieke cloudresources van Oracle en andere grote cloudproviders te beheren.

Oracle Cloud blijft zijn uitgebreide cloudportfolio uitbreiden, met 29 Oracle Cloud-regio’s, Oracle Government Cloud en zeven wereldwijde Oracle-Microsoft Azure Interconnect-regio’s. Veel internationale bedrijven kiezen ServiceNow als het platform bij uitstek voor IT Service Management (ITSM) en IT Operations Management. Met deze integratie hebben zakelijke klanten nu de mogelijkheid om OCI IaaS-, PaaS- en CaaS-resources te ontdekken en managen met behulp van ITOM Visibility, zoals ze zouden gebruiken voor andere cloudresources.

De volledige info is in dit Engelstalige persbericht te lezen.

###

Over Oracle

De Oracle Cloud biedt een complete suite van geïntegreerde applicaties voor Sales, Service, Marketing, Human Resources, Finance, Supply Chain en Manufacturing, en hoog geautomatiseerde en veilige tweedegeneratie-infrastructuur, zoals de Oracle Autonomous Database. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), ga naar oracle.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht