Geplaatst door Oracle

Oracle introduceert next-gen Exadata X9M Platforms

Utrecht – 29 september, 2021 – Oracle kondigt vandaag de Oracle Exadata X9M platforms aan, de nieuwste versie van de snelste en meest betaalbare systemen voor het runnen van Oracle Database. Het nieuwe Exadata X9M-aanbod bestaat uit Oracle Exadata Database Machine X9M en Exadata Cloud@Customer X9M – het enige platform dat Oracle Autonomous Database draait in datacenters van klanten. 87% van de Global Fortune 100 en duizenden kleinere ondernemingen vertrouwen op Oracle Exadata.

Exadata X9M-platforms versnellen de verwerking van online transacties (OLTP) met meer dan 70% hogere IOP’s en IO-latenties van minder dan 19 microseconden. Ze leveren ook tot 87% meer analytische SQL-doorvoer en ML-workloads. Door hogere prestaties te bieden voor dezelfde prijs als voorheen, stelt Exadata X9M klanten in staat de kosten voor het uitvoeren van transactionele workloads met maximaal 42% te verlagen, en analytische workloads met maximaal 47%.

Het volledige Engelstalige persbericht is hier te lezen.

Voor meer informatie:

• Bekijk de wereldwijde launch video
  • Lees wat klanten zeggen over Exadata
  • Lees wat analisten zeggen over Exadata
  • Lees het technische blog
  • Lees meer over Oracle Exadata
  • Probeer Oracle Autonomous Database Free Tier uit

Over Oracle

De Oracle Cloud biedt een complete suite van geïntegreerde applicaties voor Sales, Service, Marketing, Human Resources, Finance, Supply Chain en Manufacturing, en hoog geautomatiseerde en veilige tweedegeneratie-infrastructuur, zoals de Oracle Autonomous Database. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), ga naar oracle.com.