Geplaatst door WebArchitects BV

Paagman en RightClick

Hans Fase, technisch directeur WebArchitects, heeft het project vanaf de zijlijn nauwlettend gevolgd: “De webshop van Paagman kent specifieke services en functionaliteiten die je niet in een gemiddelde online winkel zal terugvinden. Eén van de bijzonderheden van deze oplossing is de ongekend hoge mate van real-time integratie; door middel van een webservices interface houden de shop en het backoffice systeem elkaar continue up-to-date. Klantgegevens, productinformatie, voorraadniveau’s, prijzen, orders en saldoinformatie voor de Paagman cadeaucard worden direct uitgewisseld op het moment dat er mutaties of transacties plaatsvinden. De hechte integratie tussen het ERP-systeem en het E-Business platform optimaliseert en stroomlijnt de hieraan gekoppelde processen waarmee Paagman in staat is kosten te verlagen en klanttevredenheid te verhogen. Interessant hierbij is om te zien dat RightClick zich hiermee wederom bewijst als Enterprise Class E-Business platform. Zij is in staat om hoge volumes transacties te verwerken rondom zware product catalogussen”.

Er is een koppeling tot stand gebracht met Het Centraal Boekhuis zodat de nieuwste edities altijd online beschikbaar zijn en onderzoekt Paagman de uitrol van eBooks. Daarnaast faciliteert de webshop de Broodjes & Catering Service vanuit het Kicking Horse Cafe? en is het mogelijk om een kadokaart aan te schaffen waarmee zowel on- als offline kan worden betaald waarbij het tegoed op de kaart onbeperkt geldig is en in delen is te besteden voor alle producten die Paagman verkoopt.