Industry Wire

Geplaatst door Pabbl

Pabbl grote winnaar Cross Media Awards met 2 prijzen

Amsterdam, 26 april – Amsterdamse start-up Pabbl heeft maar liefst twee prijzen gewonnen tijdens de Cross Media Awards 2018. Pabbl ging naar huis met de award voor beste innovatie en werd benoemd tot beste marketing start-up van 2018. De Cross Media Awards werden gisterenavond uitgereikt in een uitverkocht Barbizon Amsterdam.

De jury zei het volgende over Pabbl: “Pabbl weet met deze nieuwe app in Nederland, uitstekend een jongeren doelgroep te bereiken.” Juryvoorzitter en Directeur IAB Nederland, Yvonne de Jager vult aan: “Pabbl ontwikkelt in samenwerking met de adverteerder, op maat gemaakte campagnes, inclusief dynamische lockscreen advertenties om zo effectief mogelijk de juiste doelgroep te bereiken. Daarnaast kunnen adverteerders ook leads genereren in de shop, wat deze innovatie extra interessant maakt.”

“We zijn ontzettend blij en super trots dat we tot beste marketing start-up zijn benoemd en de award hebben gewonnen voor beste innovatie”, zegt Jeroen Malotaux, medeoprichter van Pabbl. “Het winnen van deze prijzen is een prachtige blijk van waardering dat we op de juiste weg zijn met onze frisse aanpak!”

Pabbl is druk bezig met zijn investeringsronde van twee miljoen euro. De huidige investeerders zijn bereid een groot deel daarvan te financieren. Ondertussen lopen er gesprekken met nieuwe investeerders en daarbij is Pabbl is op zoek naar de beste match. “Het is belangrijk dat je qua visie en doelen op een lijn zit met je investeerder, je gaat immers samen nog een paar jaar door. Nieuwe investeerders kunnen zich de komende 3 weken nog melden voor deze ronde”, aldus Bas Gerritsen van Pabbl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht