Meld een bericht

In de newsfeed INDUSTRY WIRE kunt u uw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Meld bericht aan

Industry Wire - Pagina 2 van 2954

  • Nieuwe klant - Fitzroy

InShared kiest voor creative agency Fitzroy

Leusden, 20 april 2018 – Na een chemistry pitch heeft online verzekeraar InShared gekozen voor creative agency Fitzroy. Het bureau heeft volgens de verzekeraar naast een creatieve visie ook een sterke ondernemingsgeest die goed bij haar past. De focus in de samenwerking ligt op een nieuwe vertaling van het merkverhaal. Hiermee wil InShared, naast het behalen van ambitieuze groeidoelstellingen, ook haar onderscheidende karakter in de verzekeringswereld sterker maken. Deze zomer zal de eerste campagne zichtbaar zijn.

  • Resultaten onderzoek - Computest

Modellen Volkswagen Group kwetsbaar voor hackers

Ethische hackers van Computest hebben kwetsbaarheden ontdekt in het infotainmentsysteem dat wordt gebruikt in verschillende modellen van de Volkswagen Group. Zij kregen op afstand toegang het systeem waardoor de privacy van bestuurders ernstig kan worden geschaad. Zo kunnen kwaadwillenden in bepaalde situaties meeluisteren met gesprekken die de bestuurder via een carkit voert, de microfoon aan- en uit zetten en het volledige adresboek en de gespreksgeschiedenis inzien. Verder kan door de kwetsbaarheid via het navigatiesysteem exact worden achterhaald waar de bestuurder is geweest en kan men live volgen waar de auto zich op dat moment bevindt. Computest heeft het lek direct na de vondst gemeld bij de autofabrikant. De Volkswagen Group laat in een brief aan Computest weten dat de kwetsbaarheden inmiddels zijn opgelost.

  • Overnames & fusies - Carerix

Franse VMS PIXID zet Europese expansie voort met overname van ATS Carerix

PIXID, marktleider in Frankrijk op het gebied van oplossingen voor Workforce Management, heeft de Nederlandse CRM- en ATS-leverancier Carerix overgenomen, voor verdere versteviging van zijn marktpositie en uitbreiding van de Europese activiteiten. Door de overname van de Nederlandse marktleider van CRM- en ATS-systemen, kan PIXID zijn expertise versterken, het dienstenaanbod verbeteren en zijn toegevoegde waarde binnen de recruitment-, staffing- en uitzendbranche verder versterken.

  • Nieuwe samenwerking - Ctac

Ctac ondersteunt groeistrategie Action met doorontwikkeling van point-of-sale-systeem

Business & Cloud Integrator Ctac heeft het contract met Action uitgebreid. De internationale retailer neemt al sinds 2008 naar volle tevredenheid Ctac’s point-of-sale-systeem (POS) XV Retail af en maakt tevens gebruik van het Omni Customer Loyalty-programma (OCL) van Ctac. Om de groeistrategie van Action nog beter te ondersteunen, werd de XV Retail-oplossing verder verrijkt met functionaliteiten en de implementatietijd sterk verminderd. Het laatste geeft de groeistrategie van Action aanzienlijke – Total Cost of Ownership – voordelen. Daarmee is een nog steviger fundament gelegd voor verdere (inter)nationale uitbreiding en innovaties in retail.

  • Nieuwe klant - Goud Uberconnected

Webcare RAI Amsterdam naar Goud Uberconnected

Alle webcare-activiteiten voor de beurzen, die door RAI Amsterdam worden georganiseerd zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Nationaal én internationaal. RAI is namelijk met een grote variatie aan type beurzen (B2C en B2B) actief in binnen- en buitenland, waaronder Turkije, Mexico, Indonesië en China.

  • Award gewonnen of genomineerd - CustomerFirst

Winnaars CustomerFirst Awards 2018 bekend

Professionals in klantcontact en customer experience vielen vanavond in de prijzen tijdens de uitreiking van de CustomerFirst Awards in het Beatrix Theater in Utrecht. De organisatie – Stichting NCCA, SAMR Marktvinders en CustomerFirst – reikte in totaal vier vakprijzen en meerdere publieksprijzen uit. Tevens werd een cheque overhandigd aan de Trombosestichting, het goede doel van deze editie van het MVO-initiatief Plantronics Team Trophy.

  • Overig nieuws - Apple

Apple voegt Dag van de Aarde-donaties toe aan inruil- en recyclingprogramma

Vlak voor de Dag van de Aarde kondigt Apple vandaag aan dat het voor elk device dat van nu tot en met 30 april via het Apple GiveBack-programma bij Apple Stores en apple.com binnenkomt, een donatie doet aan de non-profitorganisatie Conservation International.* In het kader van de voortdurende inspanningen op het gebied van recycling introduceert Apple ook Daisy, een robot die iPhones efficiënter kan demonteren om waardevolle materialen terug te winnen. Zowel Apple GiveBack als Daisy passen in de belofte van Apple om de planeet gezonder te maken door middel van innovatie, en brengen het bedrijf een stap dichter bij het doel om producten van alleen gerecyclede of hernieuwbare materialen te maken.

  • Nieuwe samenwerking - Rabo

Rabobank en StartupDelta verlengen partnership tijdens StartupDelta Summit

Rabobank en StartupDelta blijven samenwerken om de concurrentie- en innovatiepositie van Nederland te versterken. Het doel is om van Nederland het beste ecosysteem van Europa te maken om een bedrijf te starten, te laten groeien en te laten internationaliseren. Tijdens de StartupDelta Summit verlengden de twee partijen hun samenwerking met drie jaar.

  • Overig nieuws - T-Mobile Nederland

T-Mobile opent haar deuren voor jong technisch talent

Vandaag ontvangt T-Mobile een groep van 52 meiden tussen de 12 en 15 jaar van het Haagse Technasium voor een IoT (Internet-of-Things)-workshop. Uit recente cijfers van het CBS blijkt dat steeds meer meiden voor techniek kiezen. T-Mobile wil de nieuwe generatie technici goed voorbereiden op de toekomst.

  • Overnames & fusies - Carerix

Rotterdamse Carerix overgenomen door het Franse PIXID

PIXID, marktleider in Frankrijk op het gebied van oplossingen voor Workforce Management, heeft de Nederlandse CRM- en ATS-leverancier Carerix overgenomen, voor verdere versteviging van zijn marktpositie en uitbreiding van de Europese activiteiten. Door de overname van de Nederlandse marktleider van CRM- en ATS-systemen, kan PIXID zijn expertise versterken, het dienstenaanbod verbeteren en zijn toegevoegde waarde binnen de recruitment-, staffing- en uitzendbranche verder versterken.