Meld een bericht

In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Meld bericht aan

Industry Wire - Pagina 2 van 3037

  • Lancering of nieuws rond product of dienst - VMWare

VMware levert volgende generatie NFV-platform voor 5G en multi-cloud telco-netwerken

VMware, Inc. (NYSE: VMW) kondigt vandaag VMware vCloud NFV OpenStack Edition 3.0 aan: de volgende generatie van het succesvolle network functions virtualization (NFV) platform (NFV) van het bedrijf speciaal voor communications service providers (CSP’s). Met deze nieuwe versie van vCloud NFV OpenStack Edition, die tevens VMware Integrated OpenStack Carrier Edition 5.0 omvat, biedt VMware niet alleen baanbrekende verbeteringen op het gebied van netwerkprestaties maar ook nieuwe carrier-grade netwerkmogelijkheden en intent-gebaseerde service assurance om de inzet van software-defined, open standaard-gebaseerde 5G- en multi-cloud telco-netwerken te verbeteren.

  • Lancering of nieuws rond product of dienst - Oracle

Oracle lanceert Internet Intelligence Map dat een uniek kijkje in de wereld van het internet biedt

De Internet Intelligence Map van Oracle (NYSE:ORCL) is sinds vorige week beschikbaar. Dit middel biedt gebruikers een eenvoudige en visuele manier om de actuele beschikbaarheid van het internet te volgen en inzicht te krijgen in de impact van gebeurtenissen, zoals natuurrampen of door een regering opgelegde onderbreking. De overzichtskaart is onderdeel van het Internet Intelligence-initiatief van Oracle dat inzichten en analyses biedt over de toestand van de wereldwijde internetinfrastructuur. Ga naar internetintel.oracle.com om toegang te krijgen tot de Internet Intelligence Map

  • Lancering of nieuws rond product of dienst - Spotter

Veilig GPS kinderhorloge stelt ouders gerust

De meeste GPS trackers worden gebruikt bij kinderen, blijkt uit onderzoek. Nadat vorig jaar bekend werd dat hackers daarop in kunnen breken en kinderen kunnen bespioneren, heeft Spotter een nieuw GPS kinderhorloge ontwikkeld dat extra beveiligd is tegen datalekken en hackers. Dat geeft kinderen meer vrijheid en ouders meer rust.

  • Nieuwe samenwerking - Vodafone

Data delen met nieuw familie-abonnement

Vodafone introduceert vandaag een nieuwe abonnementsvorm: Red Together. Met dit aanbod kunnen familieleden abonnementen samenvoegen, waarmee zij één grote databundel krijgen om samen te delen. Ook krijgen klanten met dit aanbod dubbele data en kunnen zij onbeperkt bellen en sms’en, in Nederland én de rest van de EU.

  • Lancering of nieuws rond product of dienst - Imec

Antwerps blockchain pilootproject pioniert met veiligere en efficiëntere oplossing voor documenten

Imec, ’s werelds toonaangevende onderzoeks- en innovatiehub op het gebied van nano-elektronica en digitale technologie, heeft vandaag aangekondigd dat T-Mining, een start-up die ondersteund wordt door het imec.istart onderzoeksprogramma, samen met het Havenbedrijf Antwerpen een bockchain oplossing zal testen voor het efficiënt en veilig transfereren van fytosanitaire certificaten die het veilig transport van fruit en groenten garanderen. De blockchain technologie werd ontwikkeld door T-Mining en zal uitgetest worden in een pilootproject samen met Belfruco, Enzafruit en PortApps.

  • Overnames & fusies - Decos

Cartracker overgenomen door mobiliteitsplatform ULU

ULU BV heeft het eigendom verworven van Decos Mobile Solutions BV. Daarmee breidt het internationale mobiliteitsplatform zijn productportfolio uit voor verdere groei op de Europese markt. Met de verkoop wil Decos zich nadrukkelijker richten op zijn core business: oplossingen voor digitaal werken.

  • Nieuwe klant - GS1

Zes nieuwe bedrijven delen kennis in expertgroep RFID mode

Zes nieuwe bedrijven – America Today, Dungelmann Schoenen, Essentiel, Smit Mode, Tale Me en Wild Store – hebben zich aangesloten bij de expertgroep RFID in de mode van GS1. De bedrijven zien voor hun bedrijven de kansen die RFID voor hun bedrijfsprocessen biedt. Voor velen is het verhogen van de voorraadbetrouwbaarheid reden om met RFID aan de slag te gaan.

  • Nieuwe campagne - ING

Jongerenkanaal van ING krijgt apotheose met ING Only Football Fandag

ING organiseerde vandaag de ING Only Football Fandag in het Olympisch Stadion (in Amsterdam) waarbij meer dan 700 kinderen aanwezig waren. De Fandag is een hoogtepunt in de succesvolle sponsorcampagne om jongeren te inspireren om te gaan voetballen. Door gebruik van speciale content, nieuwe media en inzet van influencers wist ING in rap tempo een populair eigen YouTube-kanaal op te zetten met ruim 126.000 abonnees. De populariteit van het kanaal zorgde voor een drukbezochte Fandag.

  • Award gewonnen of genomineerd - Uniserver

Uniserver wint voor het tweede jaar op rij de Cloud Distributor of the Year Award

Uniserver, Nederlandse clouddistributeur, is voor het tweede jaar op rij verkozen tot Cloud Distributor of the Year door Hewlett Packard Enterprise (HPE). In 2017 werd Uniserver ook verkozen tot winnaar in deze categorie, toen de award voor Cloud Distributor of the Year voor het eerst werd uitgereikt door HPE.