Meld een bericht

In de newsfeed INDUSTRY WIRE kunt u uw nieuws zoals new deals, overnames, lancering websites of gewonnen awards melden.

Meld bericht aan

Industry Wire - Pagina 3 van 2833

  • Lancering of nieuws rond product of dienst - Genesys

Nieuw abonnementsmodel van Genesys voor groei en flexibiliteit

Genesys® (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het verbruiksmodel uit en zorgt voor nieuwe flexibiliteit met het aanbod van abonnementen en customer success voor PureConnect en PureEngage, zowel onpremise als in de cloud. De cloud-only oplossing van Genesys, PureCloud, is al beschikbaar als abonnement.

  • Resultaten onderzoek - KBO-PCOB

Onder senioren is e-health de grote onbekende

Senioren zijn actief op internet, maar zijn ze ook bekend met de digitale toepassingen in de zorg? Wat vinden ze ervan? Uit het grote KBO-PCOB- onderzoek onder 1700 senioren blijkt dat zij het internet vooral gebruiken voor sociale contacten en informatie. Voor e-health lijkt ‘onbekend maakt onbemind’ op te gaan onder senioren.

  • Lancering of nieuws rond product of dienst - Apple

Vooraanstaande technische opleidingen in Europa nemen ‘Iedereen kan programmeren’ van Apple op in studieaanbod

Apple heeft vandaag bekendgemaakt dat 70 (universitaire) opleidingen in Europa ‘Iedereen kan programmeren’ in hun curriculum hebben opgenomen. Apple heeft dit uitgebreide programma opgezet om ervoor te zorgen dat iedereen kan leren hoe je apps bouwt. De opleidingen gebruiken de lessen van ‘App Development with Swift’ om het studieaanbod te verbreden en hun studenten de vaardigheden bij te brengen die ze nodig hebben als ze later carrière willen maken in de florerende app-sector.

  • Nieuwe campagne - Likefriends

Creating meaningful conversations – Randstad en Likefriends introduceren sales met empathie

Onder de naam ‘creating meaningful conversations’ lanceert Randstad België in januari hun eerste campagne voor 2018. Een campagne die in de eerste plaats is gebouwd op empathie. Immers, benadrukt Katrien de Kinderen, brand manager Randstad, ‘onze consultants werken allereerst aan het bouwen van relaties’. Amsterdams bureau Likefriends tekent voor strategie, concept en productie van de campagne.

  • Lancering website - Jungle Minds

De digitale flagshipstore voor Love Stories, een intensieve samenwerking met Jungle Minds

Met fans over de hele wereld is het Nederlandse Love Stories een van de snelst groeiende namen in de mode. Het lingeriemerk, dat een hoogstpersoonlijke “perfect mismatch” mogelijk maakt, spreekt heel veel vrouwen aan. En dus opent er elke maand een nieuwe boutique en is het merk nu thuis in 28 verschillende landen. Hoogste tijd voor een allesoverstijgende, digitale flagshipstore. De store wordt ontwikkeld in samenwerking met Jungle Minds en XSARUS.

  • Award gewonnen of genomineerd - Infotheek Group

Jordy Kool Reseller Personality of the Year

Jordy Kool, CEO van Infotheek Group, is tijdens de Dutch IT Channel Awards gisteravond benoemd tot Reseller Personality of the Year. Kool, die onlangs zijn aftreden aankondigde, nam de award in ontvangst tijdens het feestelijke nieuwjaarsgala in Studio21 in Hilversum.

  • Evenement - Blockchaingers Hackathon

Nederland internationaal koploper blockchain technologie

Vrijdag 19 januari 2018, blockchain belooft de grootste IT-revolutie sinds het internet te worden. In Nederland zijn zowel de overheid als grote ondernemingen geïnteresseerd in de kansen die blockchain biedt voor het oplossen van wezenlijke maatschappelijke uitdagingen. In aanloop naar de grootste blockchain hackathon van de wereld, openen toonaangevende partijen hun deuren om met een volledig ondersteunend ecosysteem van programmeurs, domeinexperts en start-ups de uitdagingen om te zetten naar concrete blockchain toepassingen. Nooit eerder heeft een dergelijke grootschalige samenwerking rondom de ontwikkelingen van blockchain-technologie plaatsgevonden. Nederland toont zich met een dergelijk blockchain ecosysteem internationaal koploper.

  • Resultaten onderzoek - Stripe

Dit zijn de online tools die Nederlandse start-ups helpen groeien

Stripe, het online betaalplatform, heeft dit najaar samen met The Next Web, Rockstart, TQ, Startupbootcamp en Prime Ventures Nederlandse start-ups gevraagd welke (online) tools en diensten zij gebruiken. Met dit onderzoek wil Stripe ondernemers inzicht bieden in wat de beste tools en diensten zijn voor start-ups om de markt te betreden en te groeien. Uit het onderzoek blijkt overduidelijk dat online tools en diensten essentieel zijn voor het succes van start-ups: ruim 4 van de 5 respondenten zegt dat deze tools het makkelijker hebben gemaakt om te starten (86%) en te groeien (82%). Bijna driekwart (73%) zegt zelfs niet in hun huidige vorm te kunnen bestaan zonder deze tools. Als belangrijkste voordelen worden lagere kosten en een hogere productiviteit genoemd, waarbij tools voor samenwerking en communicatie het populairst zijn onder Nederlandse start-ups, gevolgd door hosting & dataopslag en analysetools.

  • Nieuwe klant - Limoengroen

LimoenGroen en Puurpxl nieuwe online partners van Landschap Noord-Holland

Landschap Noord-Holland staat sinds 1936 voor het behoud en de ontwikkeling van natuur en landschap in Noord-Holland. Dat is relevant voor iedereen die geniet van het buitenleven. Of je er nu hardloopt, wandelt, vogels spot of je kinderen spelenderwijs vertelt over het leven: de natuur biedt mensen veel. Maar we hebben ook de plicht om er samen voor te zorgen. LimoenGroen en Puurpxl gaan Landschap Noord-Holland helpen om haar ambities te vertalen naar online. De natuur dichtbij.

  • Nieuwe klant - Digital Natives

Prins Claus Fonds kiest Digital Natives als digitale partner

Prins Claus Fonds heeft na een pitchtraject, Digital Natives gekozen als digitale partner. In die rol gaat Digital Natives aan de slag met twee projecten: een nieuwe website voor het Prins Claus Fonds en een nieuw platform voor het Cultural Emergency Response (CER) programma.