Geplaatst door sPitch online marketing

Partnership tussen Leadfeeder en sPitch

Partnership tussen Leadfeeder en sPitch verbetert inzichten voor succesvollere leadgeneratie en opvolging.

Leadfeeder, een gerenommeerde start-up uit Helsinki en pionier op het gebied van web analytics en data driven marketing sluit een partnership met sPitch om meer kennis en kunde op het gebied van online leadgeneratie aan zich te binden. Hierdoor krijgen gebruikers nog betere inzichten in welke organisaties zijn/haar websites bezoeken en daarbij welk gedrag vertoond wordt. Door goed te anticiperen op het bezoekersgedrag kan er effectiever leads van betere kwaliteit gegenereerd worden. Dit is mogelijk doordat er meer inzicht verkregen wordt in het surf gedrag van de prospect. Uit de leads haal je waardevolle data wat de relevantie verhoogt, met als resultaat het behalen van hogere conversiedoelstellingen.

Onderdeel van het partnership is de integratie van de software van beide organisaties om waardevolle data te verrijken en dit te ontsluiten tot beter te begrijpen inzichten. Dankzij de integratie kunnen waardevolle gegevens beter geïnterpreteerd worden en kan er op die manier een scherpere focus gelegd worden op core taken. Met als resultaat een tijd- en kostenbesparing voor ondernemers, marketingmanagers en marketeers. Klanten van sPitch kunnen nu al real-time beschikken over actuele data en voortgang in campagnes en statistieken bekijken. De samenwerking en de verrijking van de data is een waardevolle toevoeging voor bestaande en nieuwe klanten om leads te genereren, de waarde ervan te verhogen en te zorgen voor een succesvolle opvolging én borging.

Leadfeeder, pionier op het gebied van data driven marketing

Over Leadfeeder; Sales intelligence from the Nordics! Pioniers op het gebied van data driven marketing. De missie van Leadfeeder is om websitebezoek inzichtelijk te maken voor bedrijven. Leadfeeder is momenteel wereldwijd actief en groeit snel en wil deze lijn doorzetten. De samenwerking met sPitch past goed in de stijgende lijn die Leadfeeder wil doorzetten.

Tot op detail niveau waardevolle besluitvorming mogelijk maken, daar staat sPitch voor.

Over sPitch; sPitch online marketing kent een onstuimige groei. In een tijdsbestek van een jaar is de organisatie vervijfvoudigd en inmiddels actief in drie landen. sPitch heeft een vernieuwend businessmodel waarbij betalen voor resultaat het uitgangspunt is. sPitch beschikt over een applicatie waarmee online marketing tools aan elkaar gekoppeld worden, inzicht gegeven wordt in webstatistieken en bezoekersgedrag in de vorm van een digital footprint inzichtelijk wordt. Dit is een onderwerp waar toonaangevende bedrijven als bijvoorbeeld een Starbucks niet alleen om vragen, maar dit beschouwen als vanzelfsprekend. Door de samenwerking maakt sPitch relevante data en webstatistieken ook beschikbaar voor organisaties met andere budgetten. Organisaties actief in branches zoals retail, ICT, industrie/techniek, finance en zakelijke dienstverlening zijn bij uitstek geschikt om gebruik te maken van deze mogelijkheden.

Resultaatgericht en lekker recht voor zijn raap!
Joran Hofman, Business Developer NL van Leadfeeder over het partnership: Het partnership met sPitch is erg belangrijk voor Leadfeeder. Voor de gebruiker betekent het geen extra aanspreekpunt omdat alle kennis bij dezelfde en Leadfeeder aanwezig is. sPitch is voor Leadfeeder een goede match gezien beide organisaties erg hard groeien en hierdoor elkaar op meerdere vlakken goed kunnen ondersteunen. De manier van zaken doen is voor mij hét belangrijkste om een partnership met sPitch aan te gaan, flexibel, resultaatgericht en lekker recht voor zijn raap.

Een logische stap om blijvend in klantbehoeften te voorzien en ambities te realiseren.
De visie van sPitch is doorlopend in de groeiende online behoefte te voorzien en actief haar klanten gericht te adviseren. In Nederland worden we als sPitch zijnde veelvuldig benaderd door vergelijkbare bedrijven. De aanbieders actief in de Nederlandse en Belgische markt zijn echter lang niet zo ver met de applicatie als Leadfeeder. Bovendien biedt de integratie van de software zeer veel mogelijkheden om in de groeiende klantbehoefte te blijven voorzien. Data Driven Marketing, Predictive analytics en soortgelijke ontwikkelingen volg ik nauwlettend. Een samenwerking met Leadfeeder is dan ook een logische stap om onze doelstellingen verder te realiseren, de concurrentie een stap voor te zijn en in de groeiende klantvraag te blijven voorzien vult Matthieu Reijers van sPitch aan.