Industry Wire

Geplaatst door Partout digital

Partout kiest voor focus | Van full service bureau naar B2B marketing agency 

Voor  B2B-bedrijven die op de shortlist van hun ideale klanten willen komen

Na ruim twintig jaar als full service digitaal bureau in Eindhoven, maakt Partout een gedurfde keuze: Het positioneert zich als B2B marketing agency. De nieuwe belofte? Become a brand in demand. Daarmee richt het bureau zich volledig op branding en demand generation voor B2B-bedrijven met concrete resultaat: meer aanvragen binnen 6 maanden.

Jeroen Valkenburg, Strategy Director bij Partout, vertelt: “De markt verandert en wij veranderen mee. We helpen bedrijven om hun merk sterker neer te zetten, zodat ze top-of-mind zijn bij de beslissers die ertoe doen. We bouwen aan duurzame relaties. Ons doel is dat klanten hun merk zien als de vanzelfsprekende keuze in hun vakgebied.”

Met deze herpositionering wil Partout niet alleen zichtbaarheid genereren voor haar klanten, maar hen in staat stellen om een authentieke merkvoorkeur op te bouwen. Het bureau ontwikkelde een B2B Marketing & Sales Playbook dat strategie, creatie en executie samenbrengt voor maximaal resultaat. “Door merken strategisch te bouwen, zorgen we ervoor dat ze niet alleen gezien worden, maar ook gekozen. Het is de start van een nieuwe manier van denken over B2B-marketing, aldus Jeroen Valkenburg.”

Met de nieuwe koers bevestigt Partout haar rol als betrouwbare gids in een markt vol keuzestress en mogelijkheden. Waar anderen harder gaan roepen, brengt Partout met een doordachte werkwijze juist structuur, rust en richting. Die benadering resoneert, merkt Jeroen: “Klanten kiezen voor Partout omdat we verder gaan dan alleen slimme strategieën of creatieve campagnes. We begrijpen écht wat nodig is om marketing en sales duurzaam verder te brengen. In plaats van krampachtig leads najagen, bouwen we aan een merk dat gezien én gekozen wordt. Binnen zes maanden zie je het verschil: meer gekwalificeerde aanvragen, duidelijke koopsignalen en merkbaar meer beweging.”

“Wat ons daarin uniek maakt? We bouwen voort op meer dan twintig jaar ervaring. In die tijd hebben we niet alleen het vak, maar ook de valkuilen leren kennen. Daardoor kunnen we onze klanten behoeden voor fouten die hun groei belemmeren en versnellen we juist wat wél werkt. En natuurlijk zetten we volop in op slimme inzet van AI. Niet om het werk simpelweg te automatiseren, maar om sneller, scherper en strategischer te kunnen handelen. Die kennis en ervaring delen we actief met onze klanten, zodat ook zij hun voordeel kunnen doen met technologie die vandaag het verschil maakt.”

Over Partout
Wij helpen B2B-bedrijven op de shortlist te komen van hun ideale klanten. Door branding en marketing te combineren, maken we van complexe aankoopprocessen overzichtelijke routes naar conversie. Dat doen we met ons B2B Marketing & Sales Playbook: een beproefde aanpak die strategie, creatie en uitvoering op elkaar afstemt voor maximaal resultaat. In plaats van leads najagen, bouwen we een merk dat wordt gezien en gekozen. Binnen zes maanden zie je het verschil: meer gekwalificeerde aanvragen, meer koopsignalen, meer beweging. www.partout.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht