Geplaatst door Flexwebhosting

PCextreme koopt Flexwebhosting

Flexwebhosting B.V. (‘Flexwebhosting), één van de grotere webhosting providers van Nederland, is overgenomen door PCextreme B.V. (“PCextreme”), een snelgroeiende Nederlandse Internet Service Provider welke onderdeel uitmaakt van Total Webhosting Solutions (“TWS”).

Vlissingen, 18 december 2019 – Flexwebhosting is in 2001 opgericht en als een van de eerste providers begonnen met het voordelig aanbieden van webhosting voor particulieren en bedrijven. Inmiddels is Flexwebhosting uitgegroeid tot één van de grotere webhostingproviders van Nederland.

Na meer dan 18 jaar heeft Jeroen Bouten, eigenaar en oprichter van Flexwebhosting, besloten de aandelen over te dragen aan PCextreme om de onderneming naar een volgende fase van groei en vooruitgang te brengen. “De kans werd mij geboden om de onderneming en onze webhosting klanten ergens goed en permanent onder te brengen. Met deze overname is de continuïteit van Flexwebhosting geborgd en worden tevens nieuwe kansen voor de onderneming gerealiseerd”.

Rolph Schmitz is aangesteld als directeur van Flexwebhosting BV. Hij werkt inmiddels ruim 13 jaar bij Flexwebhosting waarvan de laatste 9 jaar in de functie van bedrijfsleider. “Ik werk altijd met veel passie en plezier aan Flexwebhosting. Zowel medewerkers als klanten mogen van mij verwachten dat ik dit blijf doen om de continuïteit te waarborgen. Samen met mijn team en de ondersteuning van PCextreme zal ik de service en dienstverlening blijven verbeteren, zodat wij voor onze klanten dé vertrouwde partner blijven in webhosting“.

Thomas de Looff, MD PCextreme: “Jeroen heeft de afgelopen jaren met zijn team een indrukwekkende klantenbasis opgebouwd. Omdat de webhosting markt aan het veranderen is, is Jeroen de kans geboden de onderneming en haar webhosting klanten onder te brengen bij een goed en permanent huis en heeft dat in Pcextreme gevonden. Als PCextreme creëren wij met deze overname een sterkere combinatie. Deze eerste overname is tevens een belangrijke stap voor PCextreme binnen TWS. In onze visie verandert de webhostingmarkt razendsnel. Over een paar jaar zijn er in onze branche mogelijk maar enkele bedrijven over. Daar willen wij als PCextreme bij horen en onderdeel zijn van TWS versterkt ons. De kennis en ervaring van zusterorganisaties welke we kunnen toepassen als ook de financiële slagkracht van TWS versnelt