Pearle en DailyDialogues starten samenwerking

Pearle, het bekende brillenmerk (onderdeel van Grandvision) dat momenteel vooral de aandacht trekt met haar Jan Smit reclames, start op het vlak van social media marketing een samenwerking met het Rotterdamse bureau DailyDialogues. Samen zullen beide bedrijven zich bezig gaan houden met de social media strategie en content marketing voor Pearle in Nederland.
Voor Pearle is social media een steeds belangrijker kanaal. Social media biedt volgens Senior Brand Manager Esmee Blom een unieke kans op interactie met verschillende doelgroepen. ‘Social media is een ideale aanvulling op onze mediastrategie. DailyDialogues hebben we leren kennen als een specialist in retail en performance. Ze kennen dus onze uitdagingen en kunnen snel en flexibel schakelen als we ze nodig hebben’.
DailyDialogues, digital agency met focus op social media (content, campagnes, advertising), kent zo’n 20 medewerkers en is gevestigd in Rotterdam. Het bureau werkt onder andere al voor merken zoals Hunkemöller, de Bijenkorf, Remia, Wecycle en ABN AMRO. De FD Gazelle winnaar van 2015 en 2016 kwam in april ook al terug in de Emerce100 en groeit snel. Sjef Kerkhofs, commercieel directeur, verklaart het recente succes: ‘DailyDialogues heeft een sterke vertegenwoordiging in retail, wat een zeer uitdagende markt is. Door die uitdaging aan te pakken zijn we ingericht op snelle veranderingen en complexe projecten. Realtime service noemen wij dat. We zijn inmiddels zeer bedreven in het doorvertalen van ATL campagnes en merkpositionering naar concrete social media content en campagnes’.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.