Geplaatst door Peddler

Met Peddler het aanbod van lokale winkeliers online en dezelfde dag nog in huis

Startup Peddler lanceert een platform om online te winkelen bij favoriete lokale ondernemers. Bestellingen worden nog dezelfde dag duurzaam & veilig bezorgd per elektrische bakfiets. Het platform werkt samen met ruim honderd lokale ondernemers. Doordat lokaal aanbod en vraag worden gematcht is snelle levering mogelijk. Bovendien levert de duurzame logistiek geen extra uitdagingen op voor de stad. Peddler start in Amsterdam en gaat vervolgens uitbreiden naar andere steden.

Voor winkeliers is Peddler een ideale partner om de winkelomzet een extra boost te geven. Middels slimme Machine Learning technologie verrijkt Peddler de productdata van de winkeliers. Hierdoor staat de inventaris in enkele simpele stappen op het platform, en matcht het actuele aanbod direct met de online vraag. Winkeliers kunnen dankzij Peddler hun producten gemakkelijk online zetten en zo nieuwe klanten bereiken en hun huidige klanten beter bedienen.

Peddler creëert een duurzame last-mile oplossing, waarbij iedere winkel fungeert als micro-warehouse binnen een efficiënt distributienetwerk in de stad. Door real-time data aan de aanbodzijde te matchen met actuele data over de vraag is de innovatieve aanpak van Peddler een succesvolle oplossing voor winkeliers, gebiedsmanagers en consumenten.

“Lokale bedrijven zijn de ruggengraat van onze economie, juist deze ondernemers willen wij de mogelijkheid geven om een breder publiek te vinden en verder te groeien.

Met onze technologie en business model verstevigen we de positie van de ondernemers in het collectief: door optimaal gebruik te maken van iedere winkellocatie en hun lokale productaanbod. Hierdoor creëren wij continu waarde voor alle partijen.” aldus Stijn van Krimpen, sales manager bij Peddler.

Lanceringscampagne is per 24 september live met een outdoor campagne en online.

De aangesloten winkels variëren van delicatessenzaken tot bloemisten, kledingzaken tot wijnwinkels en van interieurzaken tot cadeauwinkels. Bijvoorbeeld Brouwerij De 7 deugden, Renzo’s, Wijs West, Jutka & Riska, Knotsknetter, Patisserie TOUT en Melting Pot. Zie voor het volledige aanbod van meer dan 100 winkels met ruim 50.000 producten www.peddler.com.