Geplaatst door Pegasystems

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Amsterdam, 9 april 2020 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, lanceert Pega Kickstart™ – een aantal nieuwe services tegen een vaste prijs waarmee organisaties binnen enkele weken Pega-software kunnen implementeren om problemen voor zowel klanten als werknemers op te lossen.

Digitale transformatie is in plaats van een marathon nu een sprint geworden. Vanwege de COVID-19-pandemie moeten organisaties alles op alles zetten om zich aan te passen aan een uitzonderlijk niveau van disruptie. Bedrijven zijn genoodzaakt om opnieuw te bekijken hoe ze kunnen voldoen aan de toenemende digitale eisen van hun aan huis gebonden klanten. Tegelijkertijd moeten zij nieuwe externe medewerkers betrokken en productief houden. Dit zijn op zich geen nieuwe problemen; alleen heeft de pandemie de noodzaak om ze op te lossen wel versneld.

Pega introduceert drie nieuwe Pega Kickstart-services:

• Pega Microjourney ™ Kickstart: Pega ontwerpt en levert een microjourney voor klanten in slechts vijf weken voor € 95.000. Een microjourney is een nieuwe term voor ‘het pad van een klant naar een specifiek gewenst resultaat’, zoals een ‘vraag over service’, ‘klachtafhandeling’ of ‘het onboarden van een nieuwe partner’. Na jarenlang perfectioneren van low-code ontwikkeling, zal het Pega-team samenwerken met klanten om sterk geautomatiseerde microjourneys te identificeren, ontwerpen en snel af te leveren voor verbeterde klantervaring.

Met het Pega Platform™ voor low-code app-ontwikkeling kunnen klanten hun nieuwe microjourney na de eerste implementatie gemakkelijk beheren, verbeteren en uitbreiden. Het platform is geïntegreerd in de intuïtieve softwareontwikkelingsmethodologie Pega Express™ die gebruikers stap voor stap door het implementatieproces leidt – van ontwerpen en bouwen tot het stimuleren van gebruikersacceptatie. Omdat er geen handmatige codeervaardigheden vereist zijn, kunnen organisaties dankzij het Pega Platform met minimale inspanning de oplossing aanpassen of nieuwe microjourneys creëren.

Pega Email Bot™ Kickstart: Pega kan Pega Email Bot – een complete intelligente e-mailautomatiseringsoplossing – in slechts vijf weken implementeren voor € 71.250. Bedrijven worden overspoeld met vragen van klanten die  via e-mail binnenkomen; een probleem dat tijdens de huidige pandemie exponentieel is gegroeid. Klantenservice-medewerkers kunnen het simpelweg niet bijhouden. Pega-experts kunnen met de klant samenwerken om Pega Email Bot te implementeren, die de beoordeling en beantwoording van deze grote hoeveelheden e-mail van begin tot eind automatiseert. Het maakt gebruik van kunstmatige intelligentie met natuurlijke taalverwerking (NLP) en machine learning om het doel en de bedoeling van elke e-mail te begrijpen. Vervolgens wordt dynamisch casemanagement toegepast om de vraag te beantwoorden en tot een oplossing te komen.

• Pega Workforce Intelligence™ Kickstart: Voor € 23.750 implementeert Pega in slechts zeven weken Pega Workforce Intelligence-software om bedrijven inzicht te geven hoe hun werknemers werken en welke obstakels ze daar eventueel bij tegenkomen. Het verkrijgen van dit soort inzichten is in de huidige omstandigheden nog belangrijker, omdat organisaties proberen hun ‘nieuwe externe medewerkers’ op afstand te begeleiden. Pega Workforce Intelligence analyseert de desktopacties van maximaal 200 werknemers om verborgen inefficiënties die de prestaties belemmeren te ontdekken – van onderbroken processen tot ineffectieve technologie. Pega-experts zullen de klant vervolgens begeleiden om deze inzichten om te zetten in acties zodat werknemers efficiënter kunnen werken.

“Zelfs onder de meest ideale omstandigheden zijn organisaties voortdurend in de running om de veranderende klantverwachtingen bij te houden en zich te weren tegen de nieuwste marktbedreigingen”, zegt Derk-Jan Brand VP en Managing Director Benelux & Nordics, Pegasystems. “Met onze Pega Kickstart-services bieden we een nog snellere en eenvoudigere manier om de ervaringen van klanten en werknemers te verbeteren. Binnen enkele weken en tegen een vaste prijs leveren onze experts een oplossing op maat die is gebouwd voor zowel de huidige uitdagingen, maar die ook toekomstbestendig is voor de lange termijn.”

Alle Pega Kickstart-services zijn inclusief professionele services en training tegen één vast tarief. Gedurende het project zijn de softwarelicenties voor Pega Email Bot Kickstart en Pega Workforce Intelligence Kickstart inclusief. Deze kunnen na afronding van het project tegen een extra vergoeding worden verlengd. Pega Microjourney Kickstart-klanten kunnen softwarelicenties toevoegen aan de projectdienst op basis van de onderling overeengekomen projectresultaten. Voor details over Pega Kickstart zie de links in de sectie ‘Achtergrondinformatie’ hieronder.

Achtergrondinformatie