Geplaatst door Gravity BV

Peijnenburg en Snelle Jelle kiezen Gravity voor ontwikkeling nieuwe merkwebsites

Amersfoort – ‘Transparante websites creëren met een eigentijds design voor Peijnenburg en Snelle Jelle.’ Dat is de taak die Gravity heeft gekregen van Peijnenburg. Na een uitgebreide bureauoriëntatie is Gravity de opdracht gegund en is het team aan de slag voor zowel Peijnenburg als Snelle Jelle.

Hoe zorg je ervoor dat verschillende merken, ieder met een eigen stijl en kernwaarden, online eenzelfde handdruk afgeven? Het is aan Gravity om voor Peijnenburg, zowel corporate als brand, en Snelle Jelle nieuwe merkwebsites te realiseren. Marco Groenendijk (Gravity): ‘In deze nieuwe samenwerking staat het uitvoeren van de bestaande marketingstrategieën naar nieuwe merkwebsites voor Peijnenburg en Snelle Jelle centraal. Toegankelijkheid en transparantie zijn pijlers die we in ons achterhoofd houden tijdens dit hele proces. We zijn trots dit te mogen bewijzen voor Snelle Jelle en Peijnenburg en dat we hen aan ons portfolio mogen toevoegen.’

Samenwerking Peijnenburg en Gravity
Het is de eerste keer dat de partijen samenwerken. Bart Hendriks (Peijnenburg) zegt over de samenwerking: ‘De samenwerking met Gravity heeft een verfrissend en creatief nieuw digitaal gezicht voor onze merken opgeleverd. Gravity neemt het eigenaarschap van het eindproduct serieus en hanteert daarbij een hoge lat. Vanaf de start van het traject ervaren we een zeer betrokken team.’

De websites van Peijnenburg en Snelle Jelle zijn vrijdag 13 april live gegaan. Na de zomer wordt ook de corporate website van Peijnenburg opgeleverd.

Over Gravity
Gravity ontwerpt, bouwt en ontwikkelt digitale platformen die het leven van organisaties en gebruikers gemakkelijker maakt. Vanuit een centrale locatie in Amersfoort werken zij aan digitale producties die resulteren in platformen die problemen tackelen en dagelijks situaties voor gebruikers vereenvoudigen. Kijk voor meer informatie op www.gravity.nl.