PepsiCo en Pinchhitters winnaars van de ISMI 360 Shopper Marketing Awards tijdens Catch the Shopper ’25.

Tijdens het vakevent Catch the Shopper ’25 zijn gistermiddag de ISMI 360 Shopper Marketing Awards uitgereikt. De hoofdprijs ging naar PepsiCo met de campagne “Flamin’Hot” – een case die volgens de vakjury perfect laat zien hoe je met een slimme 360-aanpak shoppergedrag écht weet te beïnvloeden.
De winnende campagne viel op door scherpe inzichten, een heldere doelstelling, sterke integratie van merk, kanalen en middelen én aantoonbaar resultaat. Vakjuryvoorzitter Jurgen Mohr (ISMI): “Deze case laat zien hoe Shopper Marketing anno 2025 eruitziet: ijzersterk uitgevoerd, on-trend én super effectief.
De Award uitreiking was een van de hoogtepunten van Catch the Shopper 2025, dat dit jaar volledig draaide om het thema “The Future is Now”. In een Retail landschap dat razendsnel verandert – door technologie, data en veranderend koopgedrag – stond het event stil bij één centrale boodschap: ‘stilstaan is geen optie’.
Naast de hoofdprijs werd ook de Vakjury Award uitgereikt voor de meest innovatieve en originele inzending. Deze ging naar Pinchhitters met de campagne “Onze Jordaan”. Volgens de vakjury een case die uitblonk in originaliteit, creativiteit én resultaat. Echt next level werk.
Bijzonder aan deze Awards is het live element: de zes genomineerden pitchen hun case in vijf minuten op het hoofdpodium van Catch the Shopper, waarna het publiek hun stem uitbracht. Deze telt voor 50% mee in de eindscore; de andere 50% wordt bepaald door de vakjury.
De ISMI 360 Shopper Marketing Awards zijn daarmee hét podium voor de meest inspirerende, innovatieve én effectieve 360 Shopper Marketing Activaties van dit moment.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.