Geplaatst door Dedigate

Perfect for People en Dedigate brengen SAP Hosting op de markt

Perfect for People selecteerde Dedigate als de Managed Dedicated Hosting partner voor hun gehoste SAP-oplossingen, Perfect Hosting.

Het geheim achter het succes van Perfect for People is eenvoudig: de organisatie heeft sinds 1998 ruime ervaring opgebouwd op het gebied van consultancy- en beheerdiensten.

“De strategie achter onze SAP oplossingen richt zich op het vergroten van het concurrentie vermogen”, zegt Ramon Zanders, General Manager van Perfect for People. “Dat doen we door samen met de klant zijn bedrijfsprocessen efficiënter in te richten en hem meer grip op die processen te geven. Zodoende verkrijgen klanten meer slagvaardigheid, meer efficiëntie en daardoor een betere concurrentiepositie”.

“Met Perfect Hosting kunnen we de klant bijvoorbeeld ‘Disaster Recovery’ bieden, zodat zijn bedrijfsprocessen beschermd zijn tegen zware storingen. Hierbij speelt de ervaring van Dedigate ook een rol”.

Bart Schneider, Partner Development Manager van Dedigate, geeft aan hoe de kernactiviteiten van de beide organisaties elkaar aanvullen. “Onze Managed Dedicated Hosting diensten in combinatie met de implementatie en beheerdiensten van Perfect for People vormen een vooruitstrevende SAP oplossing. We bundelen hun diepgaande kennis van SAP met onze kernactiviteit: het gegarandeerd beschikbaar houden van bedrijfskritische infrastructuren. Hierdoor is een kostenefficiënte infrastructuur ontstaan die aan de strenge eisen van SAP-omgevingen voldoet op het gebied van beschikbaarheid, beveiliging, schaalbaarheid en performance”.

Afgelopen maand tekende een logistieke dienstverlener, waar ruim 300 gebruikers dagelijks werken met SAP, het eerste contract voor Perfect Hosting. In de komende maanden verwachten Perfect for People en Dedigate dat diverse klanten aansluiten.

Over Perfect for People
Perfect for People, opgericht in 1998, is een kleurrijke, innovatieve en slagvaardige SAP-consultancy en beheerorganisatie. Onze bedrijfscultuur is sterk gericht op samenwerken en kennisdeling. Vandaag de dag werken er 140 medewerkers bij Perfect for People, die met veel plezier en enthousiasme onze klanten helpen bij alle levensfasen van hun SAP-systemen. Voor meer informatie: www.perfectforpeople.nl

Over Dedigate:
Dedigate, The Uptime Company, neemt de volledige verantwoordelijkheid voor bedrijfskritische infrastructuren over en zorgt voor een maximale beschikbaarheid. De technologie van het bedrijf bestaat uit een geïntegreerd pakket van oplossingen die de arbeidsintensieve taken bij het managen van een data center volledig automatiseren. Vanuit 7 datacenters in Europa en de NAP of the Americas in Miami, USA bedient het bedrijf klanten als Kelkoo, Pioneer, Samsonite, Zorgverzekeraar VGZ, Consumentenbond, NVM en de European Investment Bank. Dedigate is de Managed Hosting divisie van Terremark Worldwide, Inc. Voor meer informatie: www.dedigate.com