Industry Wire

Geplaatst door TP Vision

Philips TV terug op tv met commercial

Amsterdam, 21 oktober 2019 – TP Vision, de producent van Philips TV- en Audio-producten, maakt voor het eerst, sinds het in 2012 de licentie kreeg toegewezen, een tv-commercial voor Philips TV. De uiting toont de nieuwe Philips TV OLED+ 984 en is vanaf eind oktober drie weken primetime te zien in Nederland en Duitsland. De nieuwe campagne sluit aan bij het doel van TP Vision om zich op het gebied van audio-, visuele en lifestyle-entertainment in de absolute top te scharen. De investering in marketing, onder leiding van Europese Chief Marketing Officer Martijn Smelt, onderstreept TP Vision’s duidelijke visie voor beide merken: het produceren van innovatieve technologieën en hoogwaardige producten die helpen de groei in zowel marktwaarde als winst voort te zetten en de koppositie binnen deze competitieve markten in te nemen.

Bekijk de commercial hier

Martijn Smelt, sinds 2017 Chief Marketing Officer Philips Audio & TV bij TP Vision, is trots het nieuwste Philips TV OLED+ model te kunnen tonen in een tv-commercial: “TP Vision heeft zich ten doel gesteld met Philips TV & Audio de leiding te nemen in deze competitieve markten. Om dit te bereiken, richten we ons op onovertroffen beeld- en geluidskwaliteit en het gebruik van hoogwaardige materialen. De Philips OLED+ 984 die in de commercial te zien is, is hiervoor het meest recente bewijs: de televisie biedt onze nieuwste P5 beeldkwaliteitstechnologie, ons unieke Ambilight en, in samenwerking met Bowers & Wilkins, het meest heldere geluid. En dit alles samengevoegd in premium Europees design. Deze uitzonderlijke Philips TV tonen wij graag in onze nieuwe campagne en daarnaast zullen wij ook in de toekomst investeringen doen in marketingcommunicatie.”

Koploper dankzij excellentie
Dankzij ruim 20 jaar expertise in de productie van displays, en dankzij de innovatieve productiefaciliteiten en steun van gewaardeerde partners, is TP Vision in staat om hoogwaardige designproducten te ontwerpen die het merk een koppositie geven. Sinds het bedrijf in 2012 de licentie voor Philips TV kreeg toegewezen, heeft het zichzelf ten doel gesteld de top binnen het premium segment aan te voeren. Om dit te bereiken focust het bedrijf zich op het ontwikkelen en produceren van producten van superieure kwaliteit in zowel beeld als geluid met een Europees design en een efficiënte, verticaal geïntegreerde en commerciële aanpak. Onderdeel van deze aanpak vormt de nieuwe tv-campagne.

Philips Audio
TP Vision ontving in 2018 de licentie voor alle Philips Audio-producten, waaronder koptelefoons en speakers. De introductie van de Philips tv-campagne valt samen met de lancering van de eerste Philips Audio-producten. De eerste audiocollectie is recent geïntroduceerd tijdens IFA 2019. TP Vision richt zich met Philips Audio op zowel ‘audiofielen’ als een lifestyle doelgroep. Meer producten volgen in 2020.

De nieuwe tv-commercial wordt uitgezonden in de weken 43 t/m 45 en 51 t/m 1 op zenders:
Nederland: NPO1, NPO2, Net5, RTL4, RTL7, Eurosport – en meer
Duitsland: RTL, RTL II, Super RTL, VOX, DMAX – en meer

Over TP Vision
TP Vision is een belangrijke speler op het gebied van consumentenelektronica in de wereld van audiovisueel digitaal entertainment. TP Vision richt zich op de ontwikkeling, productie en marketing van televisietoestellen met Philips-merk (Europa, Rusland, Midden-Oosten, Zuid-Amerika, India en bepaalde landen in Azië-Pacific) en audioproducten (over de hele wereld). Dit doen we door het innovatieve Philips-merkerfgoed te combineren met onze ontwerpexpertise, operationele uitmuntendheid, flexibiliteit en snelheid van TPV-technologie. Met deze gecombineerde sterke punten brengen we hoogwaardige televisietoestellen op de markt: slim en eenvoudig te gebruiken met een verfijnde styling. Wij geloven in het creëren van producten die de consument een superieure audio- en visuele ervaring bieden. Met Philips TV’s is TP Vision wereldwijd marktleider binnen de horecamarkt. TP Vision is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV’s voor de bovengenoemde landen en, op het wereldwijde niveau, voor de Philips-audioproducten. TP Vision heeft bijna 2.000 mensen in dienst op verschillende locaties over de hele wereld en is voor 100% eigendom van TPV, een van ’s werelds grootste fabrikanten van monitoren en lcd-tv’s, en verkoopt en distribueert TV’s met het Philips merk in China. TPV heeft haar groei in de loop der jaren kunnen stimuleren door gebruik te maken van haar schaalvoordelen en kerncompetenties op het gebied van R&D, productie, logistieke efficiëntie en kwaliteit.

De inhoud van de nieuwsberichten is accuraat op het moment van publicatie, maar kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Alle handelsmerken die in dit persbericht worden genoemd zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht