Geplaatst door Picqer

Picqer benoemd tot het snelst groeiende bedrijf van Gelderland

Picqer is uitgeroepen tot het snelst groeiende bedrijf van Gelderland en tot nummer 40 van Nederland. Daarmee hebben ze hun eerste FD Gazellen 2019 gewonnen. Op 22 november hebben de oprichters Casper Bakker en Stephan Groen de prijs in ontvangst genomen.

Na 7 jaar aan maatwerk webapplicaties gewerkt te hebben, ontdekten Casper en Stephan dat vele webshops kampen met hetzelfde probleem: het niet kunnen vinden van goede software om het magazijn te beheren. Met die gedachte is Picqer in het leven geroepen. Picqer is magazijn software speciaal gemaakt voor webwinkels. De software ondersteunt in alles wat er binnen een magazijn moet gebeuren. Van slim inkopen tot het verwerken en verzenden van bestellingen. Zo hebben webshop eigenaren één overzichtelijke tool waarin alles wordt geregeld.

Dit jaar deed Picqer voor het eerst mee aan de FD Gazellen, dé awards voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Een initiatief opgezet door het Financieele Dagblad. Speciaal aan de FD Gazellen is dat er naast de omzet ook wordt gekeken naar personeel en winst. Hiervoor hanteren ze criteria zoals een omzetgroei van minimaal 20% in de voorgaande drie jaar, waarvan het laatste winstgevend moet zijn afgesloten.

Picqer is trots dat ze zich nummer één van Gelderland mogen noemen, en houdt dit succes graag in stand. Daarom zoeken ze nieuwe collega’s die het team komen versterken. Geïnteresseerd? Bezoek dan picqer.com/nl/vacatures.