Geplaatst door Ctac

Pieter-Paul Saasen nieuwe CFO Ctac

Business & Cloud integrator Ctac N.V. (Ctac) (Euronext Amsterdam: CTAC) maakt vandaag bekend dat de heer P.P.J.G. (Pieter-Paul) Saasen zal worden voorgedragen voor de benoeming tot lid van de raad van bestuur in de functie van Chief Financial Officer.

Pieter-Paul Saasen (44) was voorheen werkzaam als partner van BDO Audit & Assurance en heeft ruime ervaring in vergaderingen met raden van commissarissen en auditcomités van (beursgenoteerde) ondernemingen. Tevens was hij tot voor kort voorzitter van de National Assurance Board (assurance leader) bij BDO.

De benoeming van de heer Saasen zal op de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders d.d. 24 september 2019 worden geagendeerd conform de statuten en wettelijke bepalingen. Deze vergadering zal plaatsvinden ten kantore van Ctac te ’s-Hertogenbosch om 10.00 uur. De agenda en de oproep zullen uiterlijk op 13 augustus a.s. beschikbaar zijn op de website van Ctac. Na de goedkeuring door de aandeelhouders zal de heer Saasen als CFO met zijn werkzaamheden beginnen. Vooruitlopend op de benoeming zal de heer Saasen vanaf 1 september a.s. reeds starten met de financiële werkzaamheden voor Ctac.

Over Ctac
Als Business- en Cloudintegrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. De organisatie biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten, waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty platform. Ctac bestaat in 2019 27 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate.

De organisatie heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch. Bij het bedrijf werken per ultimo maart 2019 420 medewerkers. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.