Geplaatst door VI Company

Pim Brouns aan het roer als Managing Director bij VI Company

Een knallend begin van 2023, want met trots kondigen wij aan dat Pim Brouns vanaf 1 januari 2023 is gestart als Managing Director van VI Company.

Vanuit ons kantoor in hartje Rotterdam neemt Pim de algemene leiding van het management team en de dagelijkse operatie van VI Company op zich. Met de komst van Pim nemen Kees de Koning en Tim Oskam, de twee oprichters, een stap terug uit de dagelijkse operatie. Zij blijven beiden wel actief binnen de organisatie en richten zich samen met Pim op de strategische (groei) ambities van VI Company.

Waarom Pim?
Kees en Tim hebben VI Company in 2007 opgericht met het doel eersteklas software van hoge kwaliteit te ontwikkelen voor de financiële markten. Een niche waar zowel Kees als Tim al 15 jaar een gezamenlijke passie voor delen. ”Onze focus ligt op het creëren van een werkplek waar ons team volledig tot zijn recht komt en plezier heeft in hun werk. Wij geloven dat dit, gecombineerd met continue innovatie, de sleutel tot succes is tot een duurzaam groeiend en prachtig bedrijf. Dat wij mogen werken met klanten zoals ING, Börse Stuttgart, PGGM, CACEIS, Achmea IM, Cardano en BNP Paribas bevestigt de vraag en behoefte naar onze diensten”, aldus Kees.

Kees en Tim verheugen zich op deze volgende stap in de groei van VI Company onder leiding van Pim Brouns, waarbij de focus ligt op acceleratie van succes en kwaliteit, naast het waarborgen van de cultuur, kernwaarden en de toegevoegde waarde die wij creëren voor onze klanten.

Pim is met zijn 20 jaar ervaring in digital geen onbekende in de wereld van digital agencies. Na de start van zijn internationale carrière in Amsterdam en Londen bij LBi Lostboys, maakte Pim de overstap naar eFocus, sinds 2016 Valtech, een van werelds grootse en snelst groeiende digital agencies. Na het invullen van verschillende senior leadership posities, was hij als Managing Director eindverantwoordelijk voor de performance en groei van de Nederlandse markt.

Pim over zijn komst
”VI Company is een unieke FinTech agency. Er is diepgaande domeinkennis aanwezig wat wordt gecombineerd met sterke digitale skills. Daarmee heeft VI grote impact op de financiële sector – een sector met een enorme verantwoordelijkheid voor toekomstige stabiliteit, waarbij nog veel ruimte is voor innovatie en verbetering. Digitalisatie, en de daarbij horende innovaties, zijn een essentieel onderdeel van deze toekomst. Ik kijk er enorm naar uit om het volledig potentieel van VI Company te ontketenen en ontplooien, en samen met onze collega’s en klanten een groot verschil te maken in de financiële sector”.

Met het bewezen trackrecord van Pim zijn wij enorm trots hem te verwelkomen en VI Company naar het volgende level te tillen. Kees en Tim blijven beiden nog wel actief binnen de organisatie. ”Wij gaan ons richten op het behouden en versterken van de bedrijfscultuur en klantrelaties. Daarnaast blijven wij onze kennis en expertise delen met collega’s en dragen wij zorg voor de strategische richting en financiële performance.”

We kijken enorm uit het nieuwe jaar en een succesvolle samenwerking. Welkom bij VI, Pim!