Geplaatst door eFocus

Platenlabel Blue Note kiest voor eFocus

In het verlengde van de bestaande band tussen eFocus en EMI Records, moederbedrijf van Blue Note, heeft Blue Note gekozen om deze opdracht ook bij eFocus neer te leggen. Beide partijen zijn enthousiast over de mogelijkheden en hebben grote plannen voor de toekomst.

Op het reeds door eFocus ingerichte Sitecore platform, wil Bue Note een website laten realiseren die de grote hoeveelheid jazzartiesten, de aanverwante media en informatie op een heldere en aantrekkelijke manier presenteert. In de toekomst is ook het gebruik van social networks en koppelingen met andere media platforms mogelijk.

Over Bluenote
Blue Note Records is het wereldberoemde platenlabel waaraan de belangrijkste jazz-artiesten zich hebben verbonden. Het label bestaat sinds 1939 en is uitgegroeid tot een onmiskenbaar begrip in de muziekwereld met een rijke historie. De Nederlandse werkmaatschappij van Blue Note, vertegenwoordigt de artiesten die in Nederland zijn aangesloten en stimuleert de promotie en verkoop van hun muziek. Muzikanten die bij Blue Note Nederland zijn onder andere: Trijntje Oosterhuis, Barry Hay, Dj Maestro en Gare du Nord. Internationaal is Blue Note onder meer het platenlabel voor beroemde artiesten als Miles Davis, John Coltrane en Herbie Hancock.