Industry Wire

Geplaatst door House of Sports

POS verwelkomt House of Sports

POS (Platform Ondernemende Sportaanbieders) bekrachtigde zaterdag 1 februari een samenwerkingsovereenkomst met sportmarketingbureau House of Sports. Sportkoepel POS zet zich in voor een fitter en vitaler Nederland door met ondernemende sport meer mensen meer in beweging te krijgen. Een missie die House of Sports ondersteunt.

Maastricht – Beide partijen zetten hun handtekening onder de overeenkomst tijdens de fitnesscompetitie HYROX Maastricht, een sprekend voorbeeld van de ondernemende sporten waarvoor POS zich inzet. De sportkoepel is een samenwerkingsverband van toonaangevende ondernemende sportorganisaties in Nederland, waar jaarlijks meer dan 7 miljoen sporters hun sport beleven. POS vertegenwoordigt onder meer fitnesscentra, ondernemende zwembaden, sportevenementen, maneges, zeilscholen, padelbanen, dansscholen en klimhallen.

Als marketingbureau met meer dan twintig jaar ervaring in de sportwereld, onderkent House of Sports net als POS het belang van sport voor het welzijn van Nederlanders en voor sociale verbinding in onze maatschappij. “Wij weten als geen ander wat sport voor mensen kan betekenen”, vertelt Koen Hermens, managing partner van House of Sports. “We zien dat bij evenementen als HYROX, waar fysieke uitdaging en saamhorigheid samenkomen.”

Lodewijk Klootwijk, directeur-bestuurder POS: “We geloven sterk in het bundelen van krachten. House of Sports ondersteunde ons achter de schermen al langere tijd in onze missie, en we zijn erg blij dat het sportmarketingbureau zich nu formeel bij onze sportkoepel heeft aangesloten. Door nauw samen te werken met verschillende partners in de sport kunnen we de ondernemende sport nog beter positioneren binnen het Nederlandse landschap.” 

Over House of Sports
House of Sports werkt als full-service sportmarketingbureau al ruim twintig jaar in het hart van de sportwereld. Het creatieve en datagedreven bureau is 24/7 actief op de scheidslijn tussen topsport, bedrijfsleven en media. House of Sports haalt het beste uit atleten, merken en organisaties, door de inzet van sponsorstrategieën en activaties, pr-campagnes en events.

Over POS
POS (Platform Ondernemende Sportaanbieders) zet zich in voor een fitter en vitaler Nederland door met ondernemende sport meer mensen meer in beweging te krijgen. Via sportkoepel POS zijn de ondernemende sportaanbieders betrokken in nationaal en lokaal beleid en is de maatschappelijke impact van de sector steeds beter zichtbaar binnen het sportlandschap.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht