Geplaatst door PQR

PQR kenniscongres ‘IT Galaxy’ viert 10-jarig jubileum

De Meern – Op 29 oktober organiseert PQR voor de tiende keer alweer het kenniscongres ‘IT Galaxy’. Na de twee succesvolle voorgaande edities in de Johan Cruijff ArenA vindt het evenement dit jaar plaats in de Midden Nederland Hallen in Barneveld. IT Galaxy biedt inzichten in de nieuwste IT-technologieën, -oplossingen en -concepten om zakelijke doelstellingen te kunnen realiseren. Net als in de voorgaande negen edities voert de inhoud de boventoon in het grote en diverse aanbod aan technische en strategische sessies.
De zin en onzin van Managed Services
De openings-keynote wordt verzorgd door Marco Gianotten, oprichter van Giarte en alom gezien als de bedenker van de XLA (Xperience Level Agreement). Gianotten bespreekt de zin en onzin van Managed Services: wat kan het goed inrichten van een Managed Services-organisatie betekenen voor uw bedrijf? Andreas van Wingerden, Senior Manager Sales Engineering bij Citrix, legt in de tweede keynote uit hoe de Citrix Workspace er met zijn intelligentie voor zorgt dat werkomgevingen eenvoudig, voordelig en bovenal veilig zijn, en hoe deze kunnen voldoen aan de strenge vereisten van vandaag de dag.
Theorie én praktijk
In verschillende tracks – Business & IT, Networking & Security, Datacenter, Workspace of SpaceHub (het nieuwe en complete hybride cloudplatform van PQR) – kunnen deelnemers break-out-sessies volgen die inspelen op herkenbare IT-uitdagingen. Bijvoorbeeld: ‘Do’s en Don’ts, van beheer naar regie’, ‘Hacks en datalekken: blijf cybercriminelen een stap voor’ of ‘Werken via de browser: uw werkplek klaar voor de toekomst’. Daarnaast hebben deelnemers de mogelijkheid om in het Hands-On lab te ontdekken hoe technische implementaties van VMware, Nutanix en Aruba in de praktijk werken.
In tien jaar tijd heeft PQR met IT Galaxy een succesvol jaarlijks evenement neergezet met een groeiend aantal bezoekers. Omdat PQR hierbij elk jaar samenwerkt met een breed scala aan technologiepartners zoals Citrix, HPE, VMware en Nutanix krijgen deelnemers een zo compleet mogelijk beeld van alle mogelijke IT-oplossingen en wat zij kunnen betekenen voor hun organisaties.
Inschrijven?
IT Galaxy richt zich op IT-beslissers en mensen die betrokken zijn bij IT en IT gerelateerde vraagstukken. Deelname aan IT Galaxy is gratis, aanmelden is vereist. Dit kan via www.it-galaxy.nl.
———
Over PQR
Als cloud integrator adviseert, levert én beheert PQR hybride cloud-omgevingen voor een groot aantal klanten in heel Nederland. Dankzij jarenlange kennis op het gebied van veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken, inclusief bijbehorende managed services, transformeert PQR infrastructuren tot stabiele en dynamische werkomgevingen. PQR heeft diepgaande kennis van de verticale markten educatie, overheid, profit en zorg.
Bij PQR draaien diensten niet om IT, maar om oplossingen en de mensen die we daarmee helpen. Rust is wat wij maken en daarin willen wij de beste zijn in Nederland, zodat onze klanten kunnen werken en groeien. De IT-professionals van PQR streven op elke dag naar de hoogste kwaliteit producten, diensten en service voor hun klanten én hun eindgebruikers. PQR is opgericht in 1990 en heeft kantoren in De Meern en Amsterdam en telt meer dan 180 medewerkers. Kijk voor meer informatie op www.pqr.com.